Charger Forums banner

Reset Uconnect

1 reading
153K views 34 replies 11 participants last post by  Craig130  
#1 ·
Jak wejść do menu Uconnect, aby wykonać pełny reset?
 
#2 · (Edited by Moderator)
Dzięki 8.4 Uconnect możesz wejść w tryb Dealera i tryb Inżynierski. Nie pamiętam wszystkich opcji każdego trybu, ale ekran Uconnect ma pasek przewijania z boku, dzięki czemu można przewijać opcje; 'Przywróć ustawienia fabryczne' to jedna z opcji.

Menu Inżynierskie:
  • Umieść przycisk Start w ACC bez uruchamiania samochodu.
  • Poczekaj, aż ekran Uconnect się zainicjalizuje i włączy
  • Naciśnij twarde przyciski klimatyzacji po stronie kierowcy (gorąco/zimno ... to czerwone/niebieskie przyciski góra/dół) w tym samym czasie i przytrzymaj je, aż ekran Uconnect przejdzie do menu inżynierskiego (około 7 sekund)

Tryb Dealera:
  • Umieść przycisk Start w ACC bez uruchamiania samochodu.
  • Poczekaj, aż ekran Uconnect się zainicjalizuje i włączy
  • Naciśnij twarde przyciski klimatyzacji po stronie kierowcy (gorąco/zimno ... to czerwone/niebieskie przyciski góra/dół) w tym samym czasie, a także naciśnij przycisk odmrażania przedniej szyby i przytrzymaj je, aż ekran Uconnect przejdzie w tryb Dealera (około 7 sekund)

Zrzut ekranu:
  • Jeśli chcesz zrzut ekranu w trybie Dealera ...
  • Podłącz pusty pendrive do portu USB
  • Naciśnij twarde przyciski klimatyzacji po stronie kierowcy (gorąco/zimno ... to czerwone/niebieskie przyciski góra/dół) w tym samym czasie, a także naciśnij przycisk odmrażania tylnej szyby i przytrzymaj je, aż na ekranie Uconnect pojawi się komunikat "Zrzut ekranu powiódł się".

Zrzut ekranu może działać w menu inżynierskim, ale nie próbowałem.
 
#3 ·
Menu inżynieryjne:
Naciśnij przycisk Start w trybie Run bez uruchamiania samochodu.
Poczekaj, aż ekran Uconnect się zresetuje i włączy
Naciśnij jednocześnie twarde przyciski klimatyzacji po stronie kierowcy (gorąco/zimno ... to czerwone/niebieskie przyciski góra/dół) i przytrzymaj je, aż ekran Uconnect przejdzie do menu inżynieryjnego (około 7 sekund).

.
Mogę potwierdzić, że to nie działa w SXT 2017. :(
 
#4 ·
Nie jestem pewien, ile lat modelowych obsługuje te procedury. W latach 2011-2014 zgłaszano, że działa. Nie jestem pewien co do samochodów sprzed 2011 roku lub po 2014 roku. Oprogramowanie zmieniło się w nowszych Chargerach Gen-8 (2015-2017). Chargery Gen-7 to lata 2010-2014.
 
#6 ·
Procedury trybu dealera i przechwytywania ekranu działają w moim 2012 roku. Procedura menu inżynieryjnego nie działa w moim samochodzie. Ponadto procedury działają tylko w moim samochodzie, gdy przycisk zapłonu jest w pozycji ACC ... a nie w pozycji RUN. Być może istnieje procedura dostępu do menu inżynieryjnego dla 2012 roku, ale jeszcze jej nie odkryłem.
 
  • Like
Reactions: aotop1
#10 ·
Jak dostać się do menu Uconnect, aby wykonać pełny reset?
Modele z 2017 roku to Panasonic, Harman jest używany w niektórych modelach w MY17, ale powoli przechodzą na Panasonic. Z powodu zmiany wprowadzono ogromne zmiany, nie ma już menu inżynieryjnego, po prostu go nie ma. Jest menu dealera i to wszystko. Istnieje sposób na zresetowanie radia, ale jest to ukryta funkcja. Zabierz pojazd do dealera, poinformuj technika, aby utworzył zgłoszenie techniczne do Star Center, to jedyna opcja, jaką masz.....
Procedury trybu dealera i przechwytywania ekranu działają w moim 2012 roku. Procedura menu inżynieryjnego nie działa w moim samochodzie. Ponadto procedury działają tylko w moim samochodzie, gdy przycisk zapłonu jest w pozycji ACC ... a nie w pozycji RUN. Może istnieć procedura dostępu do menu inżynieryjnego dla 2012, ale jeszcze jej nie odkryłem. .
Twoje radio to Panasonic, dlatego. Ma menu inżynieryjne, ale jest ukryte.
Czytałem na innych forach, że wykonanie "przywracania ustawień fabrycznych" w ten sposób spowoduje wyłączenie nawigacji, jeśli nawigacja została aktywowana później (to opcja za 500 $). Nie mogę tego na pewno potwierdzić, ale chciałem tylko wspomnieć. Jeśli ktoś może to potwierdzić, byłoby miło.
Jeśli wykonasz przywracanie ustawień fabrycznych w Harman RA3, stracisz NAV.
Działa to w moim '15, ale niektóre opcje zniknęły w trybie Dealera/Inżynieryjnym, które były obecne w latach 11-14. Mogę potwierdzić, że jeśli wykonasz reset dealera, zachowa on aktywowaną nawigację. Wydaje się, że te radia mają to samo oprogramowanie, ponieważ moje po zresetowaniu uruchomiło się jako Chrysler 300 z chłodzonymi siedzeniami i wszelkiego rodzaju rzeczami, których nie miałem, i odczytało VIN lub coś w samochodzie, co mówi mu, jak się skonfigurować, po kilku minutach przekształciło się w to, czym powinno być.
Niektóre funkcje zmieniają się ze względu na bezpieczeństwo w menu inżynieryjnym. Po zresetowaniu radia, w Harman, domyślne oprogramowanie wewnętrzne jest oparte na SRT, a wszystkie funkcje są odblokowane. Ale po wykonaniu cyklu uśpienia magistrali i odczytaniu CMC, radio adaptacyjnie układa się w konfiguracji aktualnego pojazdu. XC :rocker:
 
#7 ·
Czytałem na innych forach, że zrobienie "przywracania ustawień fabrycznych" w ten sposób wyłączy nawigację, jeśli nawigacja została aktywowana później (to opcja za 500 $). Nie mogę tego na pewno potwierdzić, ale chciałem o tym wspomnieć.
Byłoby miło, gdyby ktoś mógł to potwierdzić.
 
#8 ·
Wykonanie "przywracania ustawień fabrycznych" w ten sposób spowoduje wyłączenie nawigacji, jeśli nawigacja została aktywowana później
Nie jestem pewien co do konkretnej funkcji nawigacji, ale opcje instalowane przez dealera przechodzą procedurę aktualizacji numeru VIN z kodem sprzedaży dodanego akcesorium. Po zaktualizowaniu numeru VIN wykonują procedurę przywracania konfiguracji pojazdu.
Następnie rejestrują dodany kod sprzedaży jako opcję instalowaną przez dealera w Globalnym Systemie Roszczeń.
Ale jeśli niektórzy ludzie mieli problemy z "przywracaniem ustawień fabrycznych" wyłączającym ich nawigację, prawdopodobnie rozsądnie jest nie używać go, jeśli nawigacja nie została zainstalowana fabrycznie.
 
#9 ·
To działa na moim '15, ale niektóre opcje zniknęły w trybie Dealer/Engineering, które były obecne w modelach 11-14. Mogę potwierdzić, że jeśli zrobisz reset dealera, zachowa on aktywowaną nawigację. Wygląda na to, że te radia mają to samo oprogramowanie, ponieważ moje po resecie uruchomiło się jako Chrysler 300 z chłodzonymi siedzeniami i różnymi rzeczami, których nie miałem, i odczytało VIN lub coś w samochodzie, co mówi mu, jak się skonfigurować, po kilku minutach przekształciło się w to, czym powinno być.
 
#16 ·
#28 · (Edited)
Cóż, dostałem dziś z powrotem 300 C po 10 dniach u dealera. Biuletyny techniczne nie rozwiązały problemu, więc spróbowali nowego radia. Zajęło 4 dni, żeby je dostać i zainstalować. Nadal nie naprawiło problemu. Ale ponieważ mieli wszystko rozebrane, byli w stanie przeprowadzić kilka diagnoz i ustalili, że to sam ekran dotykowy nie działał prawidłowo. Zwrócili radio i zamówili zamienny ekran dotykowy. Zajęło 3 dni, żeby go dostać i kolejny dzień, żeby go zainstalować.

System działa teraz ponownie prawidłowo. Nie obciążyli mnie żadnymi kosztami za biuletyny techniczne ani za pracę z radiem i obciążyli mnie tylko za wymianę ekranu dotykowego, więc nie mogę narzekać. Ponieważ miałem SRT do jazdy, gdy był w warsztacie, wyszło mi to na dobre, że zostawiłem go tam, aż wszystko zostało zrobione, więc nie musieli go ponownie składać po próbie z radiem, tylko po to, żeby znowu rozebrać go, aby zainstalować ekran dotykowy.
 
#33 ·