Hoe kom ik in het Uconnect-menu om een volledige reset uit te voeren?
Kan bevestigen dat dit niet werkt op de 2017 SXT.Engineering Menu:
Zet de Startknop in Run zonder de auto te starten.
Wacht tot het Uconnect-scherm initialiseert en aangaat
Druk tegelijkertijd op de harde knoppen van de klimaatregeling aan de bestuurderskant (warm/koud ... dat zijn de rode/blauwe omhoog/omlaag knoppen) en houd ze ingedrukt totdat het Uconnect-scherm in het Engineering Menu gaat (ongeveer 7 seconden).
.
2017's zijn Panasonic, Harman wordt in sommige modellen in MY17 gebruikt, maar ze schakelen langzaam allemaal over naar Panasonic. Vanwege de overstap zijn er enorme veranderingen doorgevoerd, er is geen engineering-menu meer, het is er gewoon niet. Er is een dealermenu en dat is het. Er is een manier om de radio te resetten, maar het is een verborgen functie. Breng het voertuig naar de dealer, adviseer de technicus om een technische aanvraag te maken bij het Star Center, dit is de enige optie die u heeft.....Hoe kom ik in het Uconnect-menu om een volledige reset uit te voeren?
Uw radio is een Panasonic, daarom. Het heeft een Engineering menu, maar het is verborgen.De Dealer Mode en Screen Capture procedures werken op mijn 2012. De Engineering Menu procedure werkt niet op mijn auto. De procedures werken ook alleen op mijn auto als de contactknop in de ACC-stand staat ... niet in de RUN-stand. Er is misschien een procedure om toegang te krijgen tot het Engineering Menu voor de 2012, maar ik heb het nog niet ontdekt. .
Als je een fabrieksreset uitvoert op een Harman RA3, verlies je NAV.Ik heb op andere forums gelezen dat het doen van een "fabrieksreset" zoals dit de navigatie uitschakelt, als de navigatie later is geactiveerd (het is de optie van $500). Ik kan het niet met zekerheid bevestigen, maar wilde het even vermelden. Als iemand dit kan bevestigen, zou dat fijn zijn.
Sommige functies veranderen vanwege de beveiliging in het engineering-menu. Wanneer je een reset van de radio uitvoert, is de standaard interne software op een Harman SRT-gebaseerd en zijn alle functies ontgrendeld. Maar zodra je een bus-slaapcyclus uitvoert en de CMC leest, stapelt de radio zich adaptief op de configuratie van het huidige voertuig. XC :rocker:Dit werkt op mijn '15, maar sommige van de opties zijn verdwenen in de Dealer/Engineering-modus die aanwezig waren in de 11-14's. Kan bevestigen dat als je de dealer reset, je navigatie wel geactiveerd blijft. Het lijkt erop dat deze radio's allemaal dezelfde software hebben, want de mijne startte na de reset als een Chrysler 300 met gekoelde stoelen en allerlei dingen die ik niet had, en las de VIN of zoiets in de auto dat hem vertelt hoe hij zichzelf moet configureren, na een paar minuten veranderde hij zichzelf in wat hij zou moeten zijn.
Ik ben niet zeker van de navigatiefunctie in het bijzonder, maar door de dealer geĂŻnstalleerde opties doorlopen een procedure om het VIN te updaten met de verkoopcode van het toegevoegde accessoire. Zodra het VIN is bijgewerkt, voeren ze een procedure voor het herstellen van de voertuigconfiguratie uit.Als u een "fabrieksreset" als deze uitvoert, wordt de navigatie uitgeschakeld, als de navigatie later is geactiveerd
Dus als de mijne een 2015 8.4 is met NAV ingeschakeld, verlies ik dan Nav als ik de fabrieksinstellingen reset?????????Begrepen!
Wat probeer je te bereikenJa, nog andere zekeringen die ik van achteren kan trekken om iets te resetten?