Cześć
Czy muszę wymieniać olej w 8-biegowej skrzyni biegów ZF, a jeśli tak, to po jakim dystansie?
Czy muszę wymieniać olej w 8-biegowej skrzyni biegów ZF, a jeśli tak, to po jakim dystansie?
Jesteś jak próba odpowiedzi na pytanie.......kiedy przestałeś bić swoją żonę.......cóż, ja nigdy nie zacząłem!**ziew**
No i znowu to samo. Oczywiście nie mamy pojęcia, czy Twój płyn jest kompatybilny, czy nie. Podobnie jak Twój olej, nie jest certyfikowany przez ŻADEN organ normalizacyjny, nie posiada żadnej certyfikacji API/ILSAC, ani nie jest zalecany przez ZF lub MOPAR do tego (ani żadnego innego) zastosowania.
Odpowiedz na moje pytanie. Czy jesteś gotów zapłacić, jeśli skrzynia biegów kogoś zostanie uszkodzona przez Twój produkt? Jaką gwarancję oferujesz konsumentom, którzy kupują Twój produkt do użytku w zastosowaniu, do którego nie jest on certyfikowany przez żaden uznany organ lub producenta skrzyni biegów?
Zachęcasz kogoś, kto przyszedł tu po informacje, do celowego ryzykowania gwarancji, jeśli wystąpi problem z ich skrzynią biegów po użyciu Twoich produktów. Uważam to za dość nieodpowiedzialne, ale nie zaskakujące, biorąc pod uwagę Twoje zachowanie tutaj.
Z poważaniem,
Płyn Mopar, płyn do 8 i 9 biegów, ma numer części 68218925AA. Udzielą gwarancji na każdą skrzynię biegów w okresie gwarancyjnym, o ile płyn wprowadzony do niej spełnia lub przekracza specyfikację... Mopar lub inną. Ustawa Magnuson-Moss zapewnia ochronę za pośrednictwem FTC. NIGDY nie było odmowy roszczenia gwarancyjnego w żadnym systemie wykorzystującym nasze produkty.Zastanawiam się, czy płyn Mopar ma pokrycie, o które Mr.Ritz pyta Briana, czy ktoś wie?
Myślę, że on po prostu chce wiedzieć, czy doszło do awarii, a Mopar wyszedł i powiedział, że uważa, że płyn jest winny, czy BND poparłby to, że nie było to w walce o pokrycie gwarancyjne. Nie czy sam płyn spowodował problemy, czy też nie, ale decyzja Mopara. Trochę tak, jak zrobił to Chevy z jednym facetem z Catch can. Stracił silnik, bo Chevy powiedział, że to była przyczyna, niezależnie od tego, czy tak było, czy nie. Jeszcze raz, nie mówiąc, że płyn QB mógłby/byłby, ale raczej co Mother Mopar powiedziałaby, gdyby z jakiegoś powodu ustaliła, że nie był to ich określony płyn i użyła go jako wymówki, aby nie honorować gwarancji.Jesteś jak próba odpowiedzi na pytanie.......kiedy przestałeś bić swoją żonę.......cóż, ja nigdy nie zacząłem!
Biorąc pod uwagę moje zachowanie.....jedynym zachowaniem, z którym mamy problem, jest twoja bezmyślność! Moje zachowanie opłaca się jako dostawca przez 10 lat na tym forum, wspierając je, aby ludzie mogli mieć darmowe forum. Również nasze zachowanie polegające na wytwarzaniu wyjątkowych produktów, które ludzie uwielbiają i kupują w kółko, bez awarii smarów lub materiałów paliwowych!
Może nadal tego nie rozumiesz, więc spróbuję trochę wolniej. Nie....Będzie....Awarii....Z....Naszymi....Płynami....Przekładniowymi....w....JAKICHKOLWIEK....Skrzyniach....Biegów......które....używają....naszych....płynów. 2-biegowe, 3-biegowe, 4-biegowe, 5-biegowe, 6-biegowe, 7-biegowe, 8-biegowe, 9-biegowe i 10-biegowe skrzynie biegów, nad którymi pracujemy! Nigdy nie było awarii i nigdy nie będzie, więc twoje stwierdzenie, że płacimy za awarię, która nigdy się nie wydarzy, jest argumentem ze słomianą strzechą. Najpierw pokaż mi jedną awarię jakiegokolwiek systemu w dowolnym miejscu!
Nie musimy płacić za awarię, która nigdy się nie wydarzy. Oczywiście produkujemy płyny, aby spełniać i przewyższać specyfikacje dla płynu ZF 8 Speed Lifeguard, ale z odpornością na temperaturę o 200 stopni cieplejszą i lepszymi, bardziej wytrzymałymi modyfikatorami do celów wyścigowych. Mamy wielu klientów, którzy ścigają się 8-biegowymi skrzyniami biegów ZF i polegają na jakości płynu, który dostarczamy. Nie zawodzą podczas wyścigów, więc możesz być pewien, że nie stanie się to z regularnym użytkownikiem naszych płynów przekładniowych.
Ludzie tutaj nawet sami mówili, że używają naszych płynów, ale przypuszczam, że w twojej ocenie są w jakiś sposób głupi. Jeśli kiedykolwiek dojdzie do awarii w jednej z tych skrzyń biegów, nie będzie to awaria smarowania, więc nie ma powodu, aby obiecywać coś, co się nie wydarzy.
To tak, jakby mieć gwarancję na świnie wylatujące ze swoich zagród ze skrzydłami!
Odpuść sobie, bo nie masz nic poza swoją ciągłą ignorancją i podstępem!
Brian
BND Automotive LLC:driving:
440-821-9040
www.bndautomotive.com
Sprzedawca na forum od 10 lat!
Nie, to uczciwe pytanie. I osobiście nie mam pojęcia, ponieważ nigdy nie posiadałem samochodu z gwarancją. Chciałem tylko wyjaśnić, że nie chodziło o żadne roszczenia dotyczące tego, co może zrobić płyn BND, ale o scenariusz „co by było, gdyby” dotyczący gwarancji.Czy producenci płynów robią to, o co pytacie Briana? Nie nienawidzę, tak naprawdę pytam.
Odpowiadając na to konkretne pytanie, tak. Mówiąc wprost, nie jest to publikowane jako "używaj Royal Purple", "Royal Purple jest świetne", "Royal Purple jest do bani" ani nic innego na temat tego lub JAKIEGOKOLWIEK innego oleju. Po prostu mają pisemną gwarancję, o którą pytano. Możesz być pewien, że niezależnie od tego, co mówi ich gwarancja, NIGDY nie zapłacą za naprawę lub wymianę silnika w samochodzie objętym gwarancją - nigdy. Szanse na to, że to lub jakikolwiek inny olej lub płyn, który faktycznie jest tym, czym twierdzi, że jest, spowoduje awarię silnika w ramach gwarancji, są naprawdę niewielkie. Ich prawnicy wyślą list z napisem "udowodnij, że to był olej". Poza gwarancją może to być inna sprawa.Czy producenci płynów robią to, o co pytacie Briana? Nie nienawidzę, tak naprawdę pytam.
Dokładnie! Wszyscy wiemy, co dzieje się w prawdziwym świecie... dealer i/lub FCA po prostu powiedzą "nie", a wtedy konsument musi ich ścigać. Tymczasem właściciel samochodu musi ponieść koszty napraw. Brian wolałby rzucać obelgami i robić dużo machania rękami, niż odpowiedzieć na pytanie. Produkt w sposób demonstracyjny nie posiada certyfikatów określonych przez producenta pojazdu i skrzyni biegów, więc obowiązkiem BND jest zapewnienie konsumentowi komfortu w zakresie ochrony gwarancyjnej, a nie mi lub komukolwiek innemu udowodnienia awarii. Podoba mi się fakt, że Brian ma zdolność widzenia w przyszłość i wie, że nigdy nie będzie żadnych awarii, którymi trzeba by się martwić.Odpowiadając na to konkretne pytanie, tak. Mówiąc wprost, nie jest to zamieszczane jako "używaj Royal Purple", "Royal Purple jest świetne", "Royal Purple jest do bani" ani nic innego na ten temat lub JAKIEGOKOLWIEK innego oleju. Po prostu mają pisemną gwarancję, o którą pytano. Możesz być pewien, że niezależnie od tego, co mówi ich gwarancja, NIGDY nie zapłacą za naprawę lub wymianę silnika w samochodzie objętym gwarancją. Szanse na to lub jakikolwiek inny olej lub płyn, który jest tym, czym twierdzi, że jest, powodujący awarię silnika w ramach gwarancji, są naprawdę niewielkie. Ich prawnicy wyślą list z napisem "udowodnij, że to był olej". Poza gwarancją może to być inna sprawa.
Biorąc pod uwagę, że BND stwierdza, że nigdy nie było awarii ani żadnego innego problemu z jakimkolwiek pojazdem, który można by w jakikolwiek sposób przypisać ich produktom, pomyślałbym, że podobne stanowisko można by zająć bez większego ryzyka - przynajmniej w przypadku samochodów objętych gwarancją producenta. Dealer / producent obwinia olej. Prawnik BND wysyła list z napisem "nie tak szybko"... "udowodnij, ŻE TO był płyn xyz". Magnuson Moss, spełnione specyfikacje, spełniony interwał, analiza płynu xyz nadal spełnia specyfikacje itp. Wydaje się, że byłoby to niewiele kosztów i duża nagroda dla BND, gdzie można wykazać, że w tym rzadkim przypadku, gdy twierdzono BS, nauka i fakty zwyciężyły nad BS. IOW, duży pióro w czapce.
http://www.royalpurple.com/royal-purple-pledge/
Poszedłem tą ścieżką jakiś czas temu, pytając o płyn chłodzący BND. Gwarancja itp. Moje pytania - i powyższe rzeczy - nie są / nie były zamierzone jako mieszanie w garnku. BND oczywiście ma prawników, biorąc pod uwagę, że to, co sprzedają, ma pewną odpowiedzialność. Weź to od tych z nas, których FCA oszukało i po których się przejechało, mając "gwarancję", gdzie jeśli dealer / producent twierdzi "złe rzeczy lub złe rzeczy, szkoda", za tym stoi producent, który mówi "stoimy za tobą, udowodnimy, że to nie były nasze rzeczy, a jeśli nie możemy, zajmiemy się tym". Oni - BND - znają naukę stojącą za tym, co sprzedają i są w znacznie lepszej pozycji, aby nazwać BS, jeśli produkt jest wskazywany jako przyczyna jakiegokolwiek problemu. Następnie istnieje realna możliwość odzyskania odszkodowania za zniesławienie ich produktu.
Myślę, że to powstrzymałoby wiele wahań w używaniu tych produktów - zwłaszcza oleju 8-biegowego zamiast płynu ZF podobnego do Goldschlägera, gdzie w tej cenie powinni przynajmniej użyć trochę jako smaru, zanim....
Więc w zasadzie NIE POWINNO się używać PŁYNÓW Z RYNKU WTÓRNEGO, nikt poza salonem nie może wykonywać serwisu, do cholery, lepiej nawet nie otwieraj maski, ponieważ dealer może unieważnić gwarancję, jeśli to zrobisz? Nie jestem pewien, czy rozumiem, dlaczego w ogóle istnieją lub mogłyby istnieć firmy produkujące płyny na rynku wtórnym, jeśli tak jest.
Jeśli przeczytałbyś wszystko oprócz tego, czego chcesz, zobaczyłbyś, że napisałem, że produkty z półki mają certyfikaty/etykiety, które stwierdzają, że spełniają wymagania płynu, do którego są używane. To jest ważne. Z prawnego punktu widzenia butelka oznaczona przez producenta stwierdzająca, że spełnia wymagania O.E., wypadnie o wiele lepiej niż butelka płynu, w której sprzedawca stwierdza, że awaria nigdy nie nastąpi w żadnym wypadku w tym konkretnym scenariuszu gwarancyjnym. Nie ma kontroli nad tym, czego firmy mogą/będą używać jako powodu odmowy napraw gwarancyjnych. Jeśli zostaniesz zapytany o historię serwisową, a ludzie powiedzą, że sam to zmieniłem za pomocą tego płynu i nie ma on żadnego certyfikatu zatwierdzonego przez nich (w tym przypadku Mopar), mogą go odrzucić. Pytanie brzmi raczej, czy BND pomoże właścicielowi w tej sytuacji w udowodnieniu, że płyn spełnia i przekracza wymagania i nie był przyczyną awarii.
Coś mi tu nie pasuje. Kiedyś byłem kierownikiem w Advance Auto i przez wszystkie lata pracy tam lub jako certyfikowany technik master ASE, nigdy żaden klient nie powiedział mi, jak producent odmówił mu gwarancji z powodu użycia oleju A zamiast oleju B. Nawet Quaker Cake!
Gratulacje. Byłem menedżerem niższego szczebla w dziale części i posiadałem ASE w częściach. Jednak osobiście certyfikaty ASE nie oznaczają nic więcej niż to, że dana osoba potrafi czytać i zdać test. Byłem bardzo rozczarowany, kiedy robiłem swój i patrzyłem na innych ze względu na prostotę lub łatwość znajdowania odpowiedzi. Zdiagnozowałem kilku "mistrzów techników". Jednak liczą się technicy z doświadczeniem i zawsze najpierw do nich chodziłem. Ponadto każdy może twierdzić, że jest technikiem master ASE online. Tak proste jak pisanie. Nic osobistego, po prostu widziałem to wiele razy na forach omawiających aspekty mechaniczne.
IDK, muszę przegapić to, co niektórzy tu mówią.
Wiem o gościu od zbiornika, ale żeby być sprawiedliwym, Dodge unieważnił gwarancję właściciela Hellcata z powodu filtra powietrza K&N.
Nigdy nie czytałem, czy K&N miało jakieś ostrzeżenia lub wyłączenia dotyczące takich rzeczy. Może trzeba będzie przeczytać pudełko następnym razem w sklepie z częściami. Obawiam się, że umowa gwarancyjna z takimi urządzeniami od zwykłych do wyższego poziomu będzie się pogarszać, ponieważ producenci samochodów zaczną wyciskać każdy dolar.
Na koniec wyzwanie dla was obojga!
Panie Brian, czy możesz przedstawić dowód na to, że Twój produkt spełnia lub przewyższa płyn OEM Mopar ZF?
Panie Ritz, czy możesz przedstawić dowód na to, że płyn do przekładni ZF wprowadzany do obrotu i sprzedawany przez BND NIE spełnia lub przewyższa płynu OEM Mopar ZF?
Dziękuję wam obu, ponieważ JESTEM PEWIEN, że obaj macie wyniki badań laboratoryjnych, aby udowodnić swoje twierdzenia.
Moje pytanie/argument, jak rozumiem, nie dotyczy tego, czy spełnia, czy przewyższa. Raczej czy BND dostarczy niezbędne informacje i wsparcie w przypadku, gdy facet XX dostanie płyn, spodoba mu się, działa dobrze, skrzynia biegów umiera - historia serwisowa jest pytana, raporty dowodzą serwisu z płynem BND, a FCA mówi: whoa, nie są przez nas zatwierdzone, gwarancja odrzucona. Powtarzam, nie chodzi o płyn, chodzi o to, jak może to wpłynąć na rzadką szansę na naprawę gwarancyjną. Widziałem w warsztacie raz, gdzie Chrysler odmówił gwarancji na skrzynię biegów, ponieważ ostatni serwis wymienił dex/merc jako użyty płyn. Nie obchodziło ich nawet, że zawiodło koło słoneczne. Zły płyn = Brak gwarancji.
\n\nIgnorancja i podstęp to nie atak na ciebie. Niezgadzanie się z tobą to nie atak na ciebie.\n\nKtoś zadaje pytania o 8-biegową skrzynię biegów, a my coś polecamy i w jakiś sposób pieniądze, które wydaliśmy na bycie sprzedawcą, są niwelowane, bo ci się to nie podoba, Ritz? No weź. Jeśli nie chcesz nic od nas kupować, to w porządku. Poza tym nie masz psa w tej walce!\n\nDziałamy w branży od 19 lat, a ja w branży od 39 lat. Mamy ponad 100 000 000 mil przejechanych przez klientów na wszystkich naszych produktach. Jesteśmy znanym podmiotem, a nie firmą, która dopiero weszła do biznesu w zeszłym roku. Google BND Automotive LLC ..... otrzymujesz 233 000 trafień.\n\nGoogle ACES IV Gasoline Formula i otrzymujesz 248 000 trafień. Google Quantum Blue Custom Blended Lubricants i otrzymujesz 247 000 trafień. Gdyby były problemy, byłoby o tym w Internecie... nie ma żadnych!\n\nJeśli nigdy nie było awarii w żadnym pojeździe z konstrukcjami, które tworzymy, w tym tysiącach 8-biegowych skrzyń ZF, w tym 8HP45, 8HP45 Type2, 845RE, 845RE Type 2, 8HP70, 8HP70D i 8HP90, to prawdopodobieństwo, że nie będzie żadnych awarii w przyszłości, jest bardzo, bardzo wysokie....DUH!\n\nKiedy mówię, że nie ma awarii, oznacza to, że żaden problem, jaki kiedykolwiek stwierdzono, nie został przypisany do płynu! Czy Andy na Hawajach miał problem z pęknięciem wałka rozrządu 5.7L Hemi V8 w połowie okresu gwarancyjnego i koniecznością wymiany... tak. To było kruchość wodorowa. Udzielili gwarancji na wałek rozrządu i popychacze i poszli dalej. Nigdy nie mieliśmy awarii gwarancyjnej i nigdy nie odmówiono nam ze strony żadnej firmy... nie tylko Chryslera!\n\nZazwyczaj nie angażuję się w ujawnianie naszych formuł, ale w tym przypadku tak:\n\nNasz QuantumBlue ZF 8 Speed Racing ATF składa się z następujących składników:\n\nOleje smarowe wysokotemperaturowe typu II+ C20-C50 CAS # 72623-87-1A 77%+\n\nDestylaty (ropa naftowa), uwodniony ciężki naftenowy CAS# 64742-52-5 5%\n\nDestylaty (ropa naftowa), uwodniony ciężki parafinowy - CAS# 64742-54-7A 10%\n\nZwiązki destylatów połączone około 5%:\n2-Sulfonian wapnia - typ naftowy 2-metylo\nKwas 2-propenowy CAS# 63150-07-2\nKwas sulfonowy CAS# 61789-86-4\n\n(Uwodorniony łój) bis(2-hydroksyetylo)amina - CAS:90367-28-5- 1%\n\n2-Imino-4-tiobiuret - CAS# 2114-02-5 1%\n\nBarwnik czerwony naftowy .01%\n\nJest to płyn ATF Racing o niskiej lepkości (LV) i jest zalecany do następujących zastosowań:\n\nBMW - 83 22 0 142 516, 83 22 2152426, 83 22 0 397114/183 i 513\n\nChrysler -05127382AA, 68043742AA, 68157995AA i 68218925AA\n\nMercedes /Daimler - MB 236.3/5/6/7/8/9\n\nFord Mercon LV (1), Mercon SP(1)\n\nGeneral Motors Dexron -VI\n\nHonda/Acura - DW-1\n\nHyundai/Kia NWS-9638 T-5, SP-IV/\n\nJaguar - Płyn 8432,\n\nJASO - M315, klasa 1A,\n\nLAND ROVER - TYK5000050, LR0022460,\n\nMASERATI 231603,\n\nMAZDA - FZ,\n\nMITSUBISHI - ATF-J,\n\nNISSAN / INFINITY - Matic-S,\n\nSAAB -93 165 147-AW-1\n\nTOYOTA/LEXUS/SCION - TYPE WS\n\nVOLKSWAGEN / AUDI - G 052 533; G055 005 (A/A2), G055 540 (A2), G 055 162 (A2/A6), G 060 162 (A1 /A2 /A6)\n\nTo są formuły, które stworzyliśmy. Spełnia i PRZEKRACZA to wszystko!\n\nTeraz udowodnij, że tak nie jest!:serious:\n\nBrian\nBND Automotive LLC:driving:\n440-821-9040\nwww.bndautomotive.com\nDostawca forum od 10 lat!Dokładnie! Wszyscy wiemy, co dzieje się w prawdziwym świecie... dealer i/lub FCA po prostu powie "nie", a następnie konsument musi się z nimi użerać. Tymczasem właściciel samochodu musi ponieść koszty napraw. Brian wolałby rzucać obelgami i machać rękami niż odpowiedzieć na pytanie. Produkt w sposób oczywisty nie posiada certyfikatów określonych przez producenta pojazdu i skrzyni biegów, więc na BND spoczywa obowiązek zapewnienia konsumentowi komfortu w zakresie gwarancji, a nie na mnie ani nikim innym, aby udowodnić awarie. Podoba mi się fakt, że Brian ma zdolność widzenia w przyszłość i wie, że nigdy nie będzie żadnych awarii, którymi trzeba się martwić.\n\nNa koniec, to klasyczny Brian. Ktoś zadał pytanie. Dostarczyłem jednoznaczną odpowiedź od producenta i film z instrukcją z neutralnymi dla dostawcy zaleceniami. Następnie wchodzi Brian (w końcu w wątku było słowo olej lub płyn lub przebieg lub osiągi) i wykonuje zwykłą rutynę sprzedaży na zwykłych forach użytkowników, a następnie atakuje mnie osobiście, kiedy zwracam uwagę, że jego produkt nie jest zgodny z tym, co określono w dokumentacji producenta.\n\nEdycja: W żaden sposób nie twierdzę, że produkty BND są gorsze... tylko że brakuje im certyfikatów określonych przez FCA i ZF.\n\nNajlepsze,
To jest problem, Mango, oddaję dokładnie taki rodzaj postawy, jaki wynika z twoich słów, a ty też się denerwujesz. Rozmawiałem o tym wcześniej, jak kontekst może zostać utracony i tak dalej. Być może miałeś to na myśli w stosunku do Ritza, który ma w tym trochę więcej emocji niż ja, ponieważ nie obchodzi mnie płyn. Wyobrażam sobie i zakładam, że spełnia to i przewyższa to w porządku, po prostu chcę wiedzieć, jak bardzo BND stoi za swoimi płynami poza "słowami". I szczerze mówiąc, na to nie odpowiedziano. Jeśli to robią, to więcej niż dużo. Jeśli nie oferują żadnej pomocy w takim przypadku, to dotyczy to większości rzeczy z rynku wtórnego i naprawdę nie oznacza nic złego IMO. Jak moja B&M Trans Pan. Jestem pewien, że czytałem, że nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za cokolwiek, co pójdzie nie tak po instalacji, ponieważ to instalator i właściciel muszą rozważyć korzyści i ryzyko.CE9311, uspokój się, stary, nikomu nie dawałem żadnego gówna.
https://goo.gl/images/YuZg5P
Więc się nie denerwuj, proszę pana.
Nasze posty mogą być niechciane przez niektórych, a jednak doceniane przez tak wielu innych, którzy nie chcą być przekrzykiwani, gdy dokonują u nas zakupu.Zgadzam się z tobą Ritz, plus właśnie dowiedziałem się, że jest on powodem istnienia tego forum.
Zatem zobaczę twoje "zawsze wtrącanie się, gdy nie jest to pożądane" i podniosę stawkę do "Wspierałem to forum, więc bardzo dziękuję"
Od samego początku umniejszasz innym i nazywasz ich dziećmi w tego typu dyskusjach. Możesz wchodzić na tego wysokiego konia, ile chcesz, ale wezwę cię do odpowiedzialności razem z resztą nas, których tak łatwo wzywasz. Próbowałem pisać miło, a ty zawsze stajesz się zły i czytasz w tym, co pasuje do twoich potrzeb. Za pierwszym razem napisałem całkiem ładnie o płynach, które znalazłeś na półkach z etykietami/certyfikatami w odniesieniu do ich braku i całkowicie zignorowałeś to w odpowiedzi, wykrzykując w sarkastycznym, jeśli nie bezczelnym tonie: NIKT NIE POWINIEN BYĆ UŻYWANY, NIE OTWIERAJCIE MASKI LUDZIE. O mój Boże.CE9311, Jak bardzo JAKIKOLWIEK producent płynów stoi za swoimi produktami? Czy zadajesz te same pytania przedstawicielowi Pennzoil lub Mobil 1? Jeśli nie, to dlaczego?
Jeśli spotkałbym takiego, powiedziałbym, że mam samochód na gwarancji. Z drugiej strony najprawdopodobniej użyłbym płynów certyfikowanych lub zatwierdzonych. Ci faceci mają to na butelce. Chodzi o to, że spełnia ona wymagania, a FCA miałoby trudności z argumentowaniem przeciwko temu.
Brian właśnie opublikował specyfikacje i wierzę, że nie jest to pierwszy raz, kiedy to zrobił. I proszę bardzo, spełniają lub przekraczają specyfikacje wymagane przez Mopar.
Skąd wiesz, że spełniają lub przekraczają? Nie widzę porównania płynu FCA? Nie obchodzi mnie to, ponieważ to nie jest moje pytanie.
Więc jak powiedział kiedyś ktoś sławny: "w czym problem?"
P.S. Otrzymałeś ode mnie dokładnie takie samo traktowanie, jakie mi dałeś, tak jak mówi mem. Jeśli nie podoba ci się to traktowanie, sugeruję, abyś zmienił swoje. Jeśli czytasz więcej w moich słowach niż piszę, to nie moja wina. Sugeruję, że być może, gdyby twoja własna postawa wobec innych nie była tak zła i konfrontacyjna, nie zakładałbyś automatycznie, że tak są zamierzone odpowiedzi innych. Widzenie świata jako szklanki do połowy pustej nie jest najlepszym sposobem na jego postrzeganie.
Zapomniałem zamieścić kartę charakterystyki płynu do 8 i 9 biegów:Ignorancja i podstęp nie atakują cię. Niezgadzanie się z tobą nie atakuje cię.
Ktoś zadaje pytania o 8-biegową skrzynię biegów, a my coś polecamy i w jakiś sposób pieniądze, które wydaliśmy, aby być dostawcą, są negowane, ponieważ ci się to nie podoba, Ritz? No weź. Jeśli nie chcesz nic od nas kupić, to w porządku. Poza tym nie masz nic do powiedzenia!
Jesteśmy w branży od 19 lat, a ja w branży od 39 lat. Mamy ponad 100 000 000 mil przejechanych przez klientów na wszystkich naszych produktach. Jesteśmy znanym podmiotem, a nie firmą, która dopiero weszła do biznesu w zeszłym roku. Google BND Automotive LLC ..... otrzymujesz 233 000 trafień.
Google ACES IV Gasoline Formula i otrzymujesz 248 000 trafień. Google Quantum Blue Custom Blended Lubricants i otrzymujesz 247 000 trafień. Gdyby były problemy, byłoby to w całym Internecie.......nie ma żadnych!
Jeśli nigdy nie było awarii w żadnym pojeździe z konstrukcjami, które tworzymy, w tym tysiącach 8-biegowych skrzyń biegów ZF, w tym 8HP45, 8HP45 Type2, 845RE, 845RE Type 2, 8HP70, 8HP70D i 8HP90, to prawdopodobieństwo, że nie będzie żadnych awarii w przyszłości, jest bardzo, bardzo wysokie....DUH!
Kiedy mówię, że nie ma awarii, oznacza to, że żaden problem, jaki kiedykolwiek znaleziono, nie został przypisany do płynu! Czy Andy na Hawajach miał problem z pęknięciem wałka rozrządu 5.7L Hemi V8 na pół w okresie gwarancyjnym i koniecznością wymiany.....tak. To było kruchość wodorowa. Udzielili gwarancji na wałek rozrządu i popychacze i poszli dalej. Nigdy nie mieliśmy awarii gwarancyjnej i nigdy nie odmówiono nam ze strony żadnej firmy....nie tylko Chryslera!
Zazwyczaj nie angażuję się w ujawnianie naszych formuł, ale w tym przypadku to zrobię:
Nasz QuantumBlue ZF 8 Speed Racing ATF składa się z następujących elementów:
Petroluem High Temperature Type II+ Oleje smarowe C20-C50 CAS # 72623-87-1A 77%+
Destylaty (ropa naftowa), uwodornione ciężkie naftenowe CAS# 64742-52-5 5%
Destylaty (ropa naftowa), uwodornione ciężkie parafinowe Olej - CAS# 64742-54-7A 10%
Związki destylacyjne połączone około 5%:
2-Sulfonian wapnia - typ naftowy 2-metylowy
2-Kwas propenowy CAS# 63150-07-2
Kwas sulfonowy CAS# 61789-86-4
(Uwodorniony łój) bis(2-hydroksyetylo)amina - CAS:90367-28-5- 1%
2-Imino-4-tiobiuret - CAS# 2114-02-5 1%
Barwnik czerwony naftowy .01%
Jest to płyn ATF Racing o niskiej lepkości i jest zalecany dla:
BMW - 83 22 0 142 516, 83 22 2152426, 83 22 0 397114/183 i 513
Chrysler -05127382AA, 68043742AA, 68157995AA i 68218925AA
Mercedes /Daimler - MB 236.3/5/6/7/8/9
Ford Mercon LV (1), Mercon SP(1)
General Motors Dexron -VI
Honda/Acura - DW-1
Hyundai/Kia NWS-9638 T-5, SP-IV/
Jaguar - Płyn 8432,
JASO - M315, klasa 1A,
LAND ROVER - TYK5000050, LR0022460,
MASERATI 231603,
MAZDA - FZ,
MITSUBISHI - ATF-J,
NISSAN / INFINITY - Matic-S,
SAAB -93 165 147-AW-1
TOYOTA/LEXUS/SCION - TYPE WS
VOLKSWAGEN / AUDI - G 052 533; G055 005 (A/A2), G055 540 (A2), G 055 162 (A2/A6), G 060 162 (A1 /A2 /A6)
To jest to, co stworzyliśmy. Spełnia i PRZEKRACZA to wszystko!
Teraz udowodnij, że tak nie jest!:serious:
Brian
BND Automotive LLC:driving:
440-821-9040
www.bndautomotive.com
Sprzedawca na forum od 10 lat!