Charger Forums banner

Niestandardowe dźwignie zmiany biegów do 8-biegowej automatycznej skrzyni biegów

28K views 24 replies 10 participants last post by  HeatherE  
#1 ·
Znalazłem 2 firmy oferujące tunerskie dźwignie zmiany biegów do naszych 8-biegowych automatów.
Obie zastępują to, co wystaje z osłony dźwigni zmiany biegów. Obie usuwają fabryczną dźwignię zmiany biegów i chowają ją pod konsolą.
Funkcjonalnie blokada biegów jest inna w obu przypadkach.

Hurst Shifters® Numer części: 5380437 (208 $ detal)
Pasuje do Dodge Challenger i Charger 2015-2018 oraz Dodge Durango 2018. Wszystkie modele i silniki z 8-biegową automatyczną skrzynią biegów.
Jest to dźwignia zmiany biegów w stylu pistoletu z blokadą biegów spustu.
Obraz:
Image

Link do strony internetowej:
http://www.hurst-shifters.com/produ...ip-handle-black-polished-anodized-aluminum/?mk=40&yr=2015&md=287&sm=3633&e=4265

Wideo:

Panele uchwytu są wymienne (55 $ detal). Standard to polerowany czarny plastik, jak sądzę. Jest też palisander i blackwood.
Oto palisander:
Image


Oto film z instalacji w serwisie YouTube:

Istnieje również konkretny wątek na temat tej dźwigni zmiany biegów Hurst w sekcji dostawcy:
https://www.chargerforums.com/forums/showthread.php?t=363153


Również dostępne:

Barton Shifters ma o wiele więcej odmian. Możesz wybrać styl, kolory i opcje grawerowania.
Oferują 3 style dźwigni zmiany biegów do 8-biegowej automatycznej skrzyni biegów. Dostępne są style pistoletu, uchwytu T i gałki zmiany biegów.
Wszystkie używają blokady biegów w stylu push down. Wszystkie kosztują 149,99 $
Obrazy:
Uchwyt pistoletowy
Image

Uchwyt T
Image

Gałka zmiany biegów
Image


Link do strony internetowej:
https://bartonshifters.com/shop?olsPage=t/automatic-transmission&page=1&sortOption=descend_by_price
Oto film z instalacji w serwisie YouTube:
Barton oferuje również wymienne panele uchwytu. 40 $ za zwykłe, więcej za fantazyjne
Image




Wolę blokadę biegów spustu Hurst, ale bardziej wygląd dźwigni zmiany biegów Barton. I też obniżka ceny.
 
#4 ·
Wyglądają dobrze, po prostu myślę, że są zbyt drogie. Nie jestem skłonny wydać ponad 150 $ na nowy gałkę zmiany biegów. Nie podoba mi się również konieczność podłączenia gałki OEM i umieszczenia jej przed mechanizmem zmiany biegów; nawet z "woreczkiem" przewiduję pewne grzechotanie i tym podobne.
 
#5 ·
They look good, I just think that they are cost prohibitive. I am not willing to spend $150+ for a new shifter knob. I am also not fond of the need to plug in the OEM knob and just place it in front of the shifter linkage; even with the "bag" I foresee some rattling and such.

Exco
To trochę drogo. Gdyby mój lokalny warsztat miał zrobić kopię Barton, kosztowałoby to ponad 150 dolarów - prawdopodobnie znacznie więcej.
To powiedziawszy, mają 15% zniżki na Labor Day, myślę, że zamierzam z niej skorzystać
 
#7 ·
Znalazłem 2 firmy oferujące tuningowe dźwignie zmiany biegów do naszych 8-biegowych automatów.
Obie zastępują to, co wystaje z osłony dźwigni zmiany biegów.
Obie usuwają fabryczną dźwignię zmiany biegów i chowają ją pod konsolą.
Funkcjonalnie blokada biegów jest inna w obu przypadkach.

Hurst Shifters® Numer części: 5380437 (208 $ detal)
Pasuje do Dodge Challenger i Charger 2015-2018 oraz Dodge Durango 2018. Wszystkie modele i silniki z 8-biegową automatyczną skrzynią biegów.
Jest to dźwignia zmiany biegów w stylu pistoletu z blokadą biegów spustu.
Obraz:
Image

Link do strony internetowej:
http://www.hurst-shifters.com/produ...ip-handle-black-polished-anodized-aluminum/?mk=40&yr=2015&md=287&sm=3633&e=4265

Wideo:
https://www.youtube.com/watch?v=-i2gVLMzLhE

Panele uchwytu są wymienne (55 $ detal). Standard to polerowany czarny plastik, jak sądzę. Jest też palisander i blackwood.
Oto palisander:
Image


Oto film z instalacji na YouTube:
https://www.youtube.com/watch?v=cHo518We-c0

Istnieje również konkretny wątek na temat tej dźwigni zmiany biegów Hurst w sekcji sprzedawcy:
https://www.chargerforums.com/forums/showthread.php?t=363153


Dostępne również:

Barton Shifters ma o wiele więcej odmian. Możesz wybrać styl, kolory i opcje grawerowania.
Oferują 3 style dźwigni zmiany biegów do 8-biegowej automatycznej skrzyni biegów. Dostępne są style uchwytu pistoletowego, uchwytu T i gałki zmiany biegów.
Wszystkie używają blokady biegów w stylu push-down. Wszystkie kosztują 149,99 $
Obrazy:
Uchwyt pistoletowy
Image

Uchwyt T
Image

Gałka zmiany biegów
Image


Link do strony internetowej:
https://bartonshifters.com/shop?olsPage=t/automatic-transmission&page=1&sortOption=descend_by_price
Oto film z instalacji na YouTube:
https://www.youtube.com/watch?v=BzkUqHtwzUg
Barton oferuje również wymienne panele uchwytu. 40 $ za zwykłe, więcej za fantazyjne
Image




Wolę spustową blokadę biegów Hurst, ale bardziej wygląd dźwigni zmiany biegów Barton. I też obniżka ceny.
To bardzo miły, profesjonalnie wyglądający wątek, który założyłeś! Dzięki za zamieszczanie i dzięki za rekwizyty!

- Jason @ Hurst
 
#8 ·
Podoba mi się wygląd fabrycznego 8-biegowego drążka zmiany biegów. Jak już wspomniałem, te metalowe uchwyty pistoletowe nagrzewają się latem i są bardzo zimne zimą. Zwłaszcza w gorących miesiącach, kiedy wnętrze samochodu może osiągnąć temperaturę ponad 120 stopni. Miałem jeden i schłodzenie zajęło wieczność.
 
#9 · (Edited)
Podoba mi się wygląd fabrycznego 8-biegowego drążka zmiany biegów. Jak już wspomniano, te metalowe uchwyty pistoletowe naprawdę się nagrzewają latem i są bardzo zimne zimą. Zwłaszcza w gorących miesiącach, kiedy wnętrze samochodu może osiągnąć temperaturę ponad 120 stopni. Miałem jeden i schłodzenie zajęło wieczność.
Wygląda na to, że będziesz miał 150-200 dolarów do wydania na coś innego, LOL.

Drążek zmiany biegów w kształcie litery T dobrze wygląda, ale uważam, że fabryczny drążek zmiany biegów jest trochę tani i "trzeszczący". Może gdyby FCA umieściło ulepszoną wersję w poziomie wykończenia >R/Ts

*edit. Nie masz pojęcia, jak bardzo jestem wdzięczny, że nie dostaliśmy selektora biegów Atari 2600 pong...
 
#10 ·
Podoba mi się Hurst, zwłaszcza z uchwytem z ciemnego drewna! Ale aluminium? Byłoby zbyt gorące w lecie i zbyt zimne w zimie! Chciałbym to dostać, koszt nie jest problemem, ale raczej konstrukcja. Nie sądzę, żeby podobał mi się pomysł z aluminium lub wkładanie fabrycznej dźwigni zmiany biegów do torebki strunowej i zostawianie jej w konsoli środkowej. Po prostu zachowam fabryczną, dopóki ktoś nie znajdzie lepszego sposobu.
 
#11 · (Edited)
Podoba mi się Hurst, zwłaszcza z uchwytem z ciemnego drewna! Ale aluminium? Byłoby zbyt gorące w lecie i zbyt zimne w zimie! Chciałbym to mieć, koszt nie jest problemem, ale raczej konstrukcja. Nie sądzę, żeby podobał mi się pomysł z aluminium lub wkładanie fabrycznej dźwigni zmiany biegów do torebki strunowej i zostawianie jej w konsoli środkowej. Po prostu zachowam fabryczną, dopóki ktoś nie wymyśli lepszego sposobu.
Dźwignia zmiany biegów Star Trek rozkłada się dość łatwo, więc można wyjąć okablowanie/płytkę drukowaną i schować je w konsoli, a resztę taniego uchwytu wyrzucić. Uwaga: skórzana podkładka nie odrywa się, jest przymocowana dwoma śrubami od spodu.

Ponadto, z drewnianymi uchwytami, dźwignia zmiany biegów Hurst jest w porządku latem/zimą.
 
#15 · (Edited)
Czy to dla strzelca z manualną skrzynią biegów?
To automatyczna skrzynia biegów w moim 2013... Zamówiłem standardową osłonę zmiany biegów z Mopar Parts, pozbyłem się dźwigni zmiany biegów i użyłem pistoletowego uchwytu Hurst... Wygląda jak standardowa, o wiele lepiej niż fabryczna dźwignia zmiany biegów, myślę... Daje wnętrzu zupełnie inny wygląd... To zdjęcie zrobione, gdy po raz pierwszy zrobiłem modyfikację, wygląda o wiele lepiej, gdy skóra się ułoży.
 
#16 ·
To jest całkiem fajne... obejrzałem film z instalacji i wygląda na dość prosty. Nie miałbym nic przeciwko klasycznej gałce zmiany biegów. 150 dolarów to jednak trochę dużo... zwłaszcza że to "głupi" uchwyt bez elektroniki ani oświetlenia.
 
#19 · (Edited)
Mr. Norms zrobił je dla starej pięciobiegowej skrzyni NAG1, miałem ją w moim 2013. Nie wiem, czy mają coś dla modeli 2015+. Mam Hurst w moim 2016 (uwielbiam go!) - jest teraz szalenie drogi, Car ID wymienia go za 252$.
 

Attachments