Charger Forums banner

Aftermarket shifters voor de 8-traps automaat

28K views 24 replies 10 participants last post by  HeatherE  
#1 ·
Ik heb 2 bedrijven gevonden die aftermarket shifters aanbieden voor onze 8-traps automaten.
Ze vervangen beide wat uit de schakelbak steekt. Beide verwijderen de fabrieksverschuifhendel en stoppen deze onder de console.
Functioneel is de versnellingsbakvergrendeling anders tussen de twee.

Hurst Shifters® Onderdeelnummer: 5380437 (208 dollar retail)
Past op 2015-2018 Dodge Challenger en Charger & 2018 Dodge Durango. Alle modellen en motoren met 8-traps automatische transmissie.
Het is een shifter in pistoolgreepstijl met een trigger-versnellingsbakvergrendeling.
Afbeelding:
Image

Weblink:
http://www.hurst-shifters.com/produ...ip-handle-black-polished-anodized-aluminum/?mk=40&yr=2015&md=287&sm=3633&e=4265

Video:

De greep panelen zijn vervangbaar (55 dollar retail). Standaard is gepolijst zwart plastic, geloof ik. Er is ook rozenhout en blackwood.
Hier is rozenhout:
Image


Hier is een YouTube-installatievideo:

Er is ook een specifieke thread over deze Hurst shifter in de leverancierssectie:
https://www.chargerforums.com/forums/showthread.php?t=363153


Ook beschikbaar:

Barton Shifters heeft veel meer variatie. U kunt kiezen uit stijl, kleuren en graveeropties.
Ze bieden 3 stijlen shifters voor de 8-traps automaat. Er zijn pistoolgreep-, T-hendel- en schakelknopstijlen.
Ze gebruiken allemaal een push down-stijl versnellingsbakvergrendeling. Ze kosten allemaal 149,99 dollar
Afbeeldingen:
Pistoolgreep
Image

T-hendel
Image

Schakelknop
Image


Weblink:
https://bartonshifters.com/shop?olsPage=t/automatic-transmission&page=1&sortOption=descend_by_price
Hier is een YouTube-installatievideo:
Barton biedt ook vervangende greep panelen. 40 dollar voor effen, meer voor fancy
Image




Ik geef de voorkeur aan de trigger-versnellingsbakvergrendeling van de Hurst, maar de looks van de Barton shifters meer. En ook de prijsverlaging.
 
#4 ·
Ze zien er goed uit, ik denk alleen dat ze te duur zijn. Ik ben niet bereid om $150+ uit te geven voor een nieuwe versnellingspookknop. Ik ben ook niet gecharmeerd van de noodzaak om de OEM-knop aan te sluiten en hem gewoon voor de schakelstang te plaatsen; zelfs met de "zak" voorzie ik wat gerammel en dergelijke.
 
#5 ·
They look good, I just think that they are cost prohibitive. I am not willing to spend $150+ for a new shifter knob. I am also not fond of the need to plug in the OEM knob and just place it in front of the shifter linkage; even with the "bag" I foresee some rattling and such.

Exco
Het is een beetje prijzig. Als mijn lokale machinefabriek een kopie van de Barton zou maken, zou het meer dan $150 kosten - waarschijnlijk veel meer.
Dat gezegd hebbende, ze hebben 15% korting voor Labor Day, ik denk dat ik die ga gebruiken
 
#7 ·
Ik heb 2 bedrijven gevonden die aftermarket shifters aanbieden voor onze 8-traps automaten.
Ze vervangen beide wat uit de schakelbak steekt.
Beide verwijderen de fabrieksschakelhendel en stoppen deze onder de console.
Functioneel is de versnellingsbakvergrendeling anders tussen de twee.

Hurst Shifters® Onderdeelnummer: 5380437 (208 dollar retail)
Past op 2015-2018 Dodge Challenger en Charger & 2018 Dodge Durango. Alle modellen en motoren met 8-traps automatische transmissie.
Het is een shifter in pistoolgreepstijl met een trigger-versnellingsbakvergrendeling.
Afbeelding:
Image

Weblink:
http://www.hurst-shifters.com/produ...ip-handle-black-polished-anodized-aluminum/?mk=40&yr=2015&md=287&sm=3633&e=4265

Video:
https://www.youtube.com/watch?v=-i2gVLMzLhE

De greep panelen zijn vervangbaar (55 dollar retail). Standaard is gepolijst zwart plastic, denk ik. Er is ook rozenhout en blackwood.
Hier is rozenhout:
Image


Hier is een YouTube-installatievideo:
https://www.youtube.com/watch?v=cHo518We-c0

Er is ook een specifieke thread over deze Hurst shifter in de leverancierssectie:
https://www.chargerforums.com/forums/showthread.php?t=363153


Ook beschikbaar:

Barton Shifters heeft veel meer variatie. U kunt kiezen uit stijlen, kleuren en graveeropties.
Ze bieden 3 stijlen shifters voor de 8-traps automaat. Er zijn pistoolgreep-, T-hendel- en schakelknopstijlen.
Ze gebruiken allemaal een push-down-stijl versnellingsbakvergrendeling. Ze kosten allemaal 149,99 dollar
Afbeeldingen:
Pistoolgreep
Image

T-hendel
Image

Schakelknop
Image


Weblink:
https://bartonshifters.com/shop?olsPage=t/automatic-transmission&page=1&sortOption=descend_by_price
Hier is een YouTube-installatievideo:
https://www.youtube.com/watch?v=BzkUqHtwzUg
Barton biedt ook vervangende greep panelen. 40 dollar voor effen, meer voor fancy
Image




Ik geef de voorkeur aan de trigger-versnellingsbakvergrendeling van de Hurst, maar de looks van de Barton shifters meer. En ook de prijsverlaging.
Dat is een erg mooie, professioneel uitziende thread die je bent begonnen! Bedankt voor het plaatsen en bedankt voor de props!

- Jason @ Hurst
 
#8 ·
Ik vind het uiterlijk van de OEM 8-versnellingspook mooi. Zoals gezegd, die metalen pistoolgrepen worden in de zomer erg heet en in de winter superkoud. Vooral in de warme maanden waarin de binnenkant van de auto wel 120 graden of meer kan worden. Had er een en het duurde eeuwen om af te koelen.
 
#9 · (Edited)
Ik vind het uiterlijk van de OEM 8-versnellingspook mooi. Zoals gezegd, die metalen pistoolgrepen worden in de zomer erg heet en in de winter superkoud. Vooral in de warme maanden waarin de binnenkant van de auto wel 120 graden kan worden. Had er een en het duurde eeuwen om af te koelen.
Ziet ernaar uit dat je dan $150-200 aan iets anders kunt besteden LOL.

De T-hendel pook ziet er goed uit, maar ik vind de fabriekspook een beetje goedkoop en "krakerig". Misschien als FCA een verbeterde versie in de trim level >R/Ts had geplaatst

*edit. Je hebt geen idee hoe dankbaar ik ben dat we de Atari 2600 pong versnellingspook niet hebben gekregen...
 
#10 ·
Ik hou vooral van de Hurst met de donkere houten handgreep! Maar aluminium? Het zou in de zomer te heet zijn om vast te pakken en in de winter ijskoud! Ik zou het graag willen hebben, kosten zijn geen probleem, maar eerder de constructie. Ik denk niet dat ik het aluminium idee leuk vind of de originele versnellingspook in een Ziplock-zakje te stoppen en in de middenconsole te laten liggen. Ik houd gewoon de fabrieksversie totdat iemand een betere manier bedenkt.
 
#11 · (Edited)
Ik vind de Hurst vooral leuk met de donkere houten handgreep! Maar aluminium? Het zou te heet zijn om in de zomer vast te pakken en het zou in de winter ijskoud zijn! Ik zou het graag willen hebben, de kosten zijn geen probleem, maar de constructie wel. Ik denk niet dat ik het aluminium idee leuk vind of dat ik de originele versnellingspook in een Ziplock-zak doe en in de middenconsole laat liggen. Ik houd gewoon de originele totdat iemand een betere manier bedenkt.
De Star Trek-versnellingspook kan vrij gemakkelijk uit elkaar worden gehaald, zodat je de bedrading/printplaat kunt verwijderen en deze in de console kunt opbergen en de rest van de goedkope handgreep kunt weggooien. Opmerking: het leren kussen kan niet worden losgewrikt, het wordt vastgehouden door twee schroeven aan de onderkant.

Ook met de houten handgrepen is de Hurst-versnellingspook prima in de zomer/winter.
 
#15 · (Edited)
Is dat voor een handgeschakelde bak?
Dat is een automatische transmissie op mijn 2013... Bestelde de standaard schakelbak van Mopar Parts, liet de shifter vallen en gebruikte de pistool Hurst grip... Ziet eruit als een standaard veel betere look dan de fabrieksschakelaar denk ik... Geeft het interieur een heel andere look... Dat is een foto van toen ik de mod voor het eerst deed ziet er een stuk beter uit als het leer eenmaal is ingelopen.
 
#16 ·
Dat is best netjes... heb de installatievideo bekeken en het ziet er vrij eenvoudig uit. Ik zou het niet erg vinden om de klassieke pookknop te krijgen. $150 is echter een beetje veel... vooral omdat het een "domme" hendel is zonder elektronica of verlichting.
 
#19 · (Edited)
Mr. Norms heeft ze gemaakt voor de oude NAG1 vijfversnellingsbak, ik had hem op mijn 2013. Ik weet niet of ze iets hebben voor de 2015+ modellen. Ik heb de Hurst op mijn 2016 (ik ben er dol op!) - hij is nu waanzinnig duur, Car ID vermeldt hem voor $252.
 

Attachments