Kilka godzin temu jechałem moim Dodge Charger RT z 2014 roku na kolację. Po kilku lekkich próbach, które spowodowały poślizg kół, pojawił się komunikat serwisowy skrzyni biegów wraz z kontrolką silnika. Ponieważ byłem w drodze na kolację, zaparkowałem samochód. Kiedy skończyłem kolację i zacząłem wracać do domu, zauważyłem, że obroty wynosiły 3 tys. obr./min i jechałem tylko 40 mil na godzinę. Na szczęście zauważyłem to, zanim spróbowałem wjechać na autostradę. Założyłem, że musiał przejść w tryb awaryjny i zjechałem do Advanced Auto Parts, aby sprawdzić obd. Były 3 kody PO753, PO763 i UO101. To mój pierwszy Dodge Charger, jestem bardziej przyzwyczajony do pracy przy Fordach, więc nie miałem pojęcia, jak wydostać go z trybu awaryjnego. Udało mi się dojechać do domu ulicami z prędkością 35 do 40 mil na godzinę i dotarłem do domu. Podczas jazdy samochód nie zmieniał biegów i nie mogłem również zmieniać biegów ręcznie. Kiedy wrzucałem go w tryb jazdy lub wsteczny, zauważyłem, że miał mocniejsze załączenie, które naprawdę można było poczuć. Wykasowałem kody i skrzynia biegów znów działała normalnie, kiedy wrzuciłem go w tryb jazdy, mogłem również przejść w tryb ręcznej zmiany biegów, ale tylko 1 i 2, nie byłem pewien, czy to dlatego, że samochód się nie poruszał, zauważyłem również, że po wykasowaniu kodów kod UO101 nadal pozostaje, nie próbowałem jeszcze samochodu, więc nie wiem, czy wrócił do normy, co mogło spowodować przejście w tryb awaryjny, nie robiłem mocnych prób, tylko kilka lekkich obrotów kół, jak mogę wyczyścić kod UO101? Również ponieważ nie mogę sprawdzić płynu przekładniowego i tak czy inaczej jest on do wymiany, zastanawiam się, czy niski poziom płynu przekładniowego mógł to spowodować, jeszcze jedna rzecz, która była dziwna, to kiedy pojawił się komunikat serwisowy skrzyni biegów, włączyły się wycieraczki i zatrzymały w połowie drogi, jedyne co znalazłem podczas sprawdzania samochodu to luźny przewód masowy, który znajduje się tuż za reflektorem po stronie kierowcy, zamontowany na nadkolu, wszelkie uwagi na temat tego, co mogło spowodować ten problem, będą bardzo mile widziane.