UPDATE:
Er is een class action rechtszaak aangespannen door verschillende eigenaren:
m.carcomplaints.com
Hoi allemaal,
Ik heb klachten en afbeeldingen verzameld over de loslatende deurpanelen op Dodge Chargers, met name de modellen van 2015-heden. Hoewel de modellen van 2011-2014 deurpanelen hebben die visueel identiek zijn aan de modellen van 2015-heden, heb ik reden om aan te nemen dat ze een betere kwaliteit lijm hebben gebruikt - vandaar dat er minder van loslaten na warmtecycli/langere tijd. Ik heb zelden een paar modellen uit 2013-2014 met het probleem gezien, maar het is niet consistent.
Dodge lijkt de 3/36.000 garantie te respecteren wanneer de auto voor dit probleem wordt binnengebracht, waarbij doorgaans alle getroffen panelen kosteloos worden vervangen. Zodra deze garantieperiode is verstreken, kost het echter een aanzienlijk bedrag om alle 4 de deurpanelen te vervangen. Het lijkt erop dat ze zich bewust zijn van dit probleem, vanwege het leveringsprobleem met de deurpanelen zelf. Vaak staan ze 6+ maanden in backorder. Ze kunnen er gewoon niet genoeg van produceren. Hoeveel lawaai moet er nog worden gemaakt voordat ze een terugroepactie starten? Ze zouden ofwel vanaf deze datum alle nieuwe auto's moeten gaan produceren met de betere kwaliteit lijm/kleefstof op de deurpanelen, ofwel vrijwillig alle oudere voertuigen met het probleem kosteloos moeten repareren en ze moeten repareren met een door de dealer gecertificeerde methode (misschien de panelen uit elkaar halen en een nieuwe lijmformule aanbrengen).
Mijn auto is in november 2019 geproduceerd en als zodanig is er nog geen peeling. Maar hij staat buiten en ik verwacht dat het probleem binnen 2-3 jaar begint. Misschien kent iemand hier een ingenieur die bij de Brampton Assembly Plant werkt, of zou iemand een manier kunnen vinden om contact op te nemen met een ingenieur en dit probleem onder de aandacht te brengen? Het is duidelijk dat het aankaarten van deze problemen bij de Service Manager of Service Advisors van de dealer niet terechtkomt bij FCA Corporate of hun interieurontwerpers.
Afbeeldingen voor uw vermaak:
Er is een class action rechtszaak aangespannen door verschillende eigenaren:
Chrysler 300 and Dodge Charger Door Panels Coming Off | CarComplaints.com
Chrysler 300 and Dodge Charger door panels are coming off and warping to the point a class action lawsuit alleges the automaker should pay the damages. The lawsuit includes all consumers who currently own or lease, or formerly owned or leased, 2014-2021 Chrysler 300, Dodge Charger or Dodge...

Hoi allemaal,
Ik heb klachten en afbeeldingen verzameld over de loslatende deurpanelen op Dodge Chargers, met name de modellen van 2015-heden. Hoewel de modellen van 2011-2014 deurpanelen hebben die visueel identiek zijn aan de modellen van 2015-heden, heb ik reden om aan te nemen dat ze een betere kwaliteit lijm hebben gebruikt - vandaar dat er minder van loslaten na warmtecycli/langere tijd. Ik heb zelden een paar modellen uit 2013-2014 met het probleem gezien, maar het is niet consistent.
Dodge lijkt de 3/36.000 garantie te respecteren wanneer de auto voor dit probleem wordt binnengebracht, waarbij doorgaans alle getroffen panelen kosteloos worden vervangen. Zodra deze garantieperiode is verstreken, kost het echter een aanzienlijk bedrag om alle 4 de deurpanelen te vervangen. Het lijkt erop dat ze zich bewust zijn van dit probleem, vanwege het leveringsprobleem met de deurpanelen zelf. Vaak staan ze 6+ maanden in backorder. Ze kunnen er gewoon niet genoeg van produceren. Hoeveel lawaai moet er nog worden gemaakt voordat ze een terugroepactie starten? Ze zouden ofwel vanaf deze datum alle nieuwe auto's moeten gaan produceren met de betere kwaliteit lijm/kleefstof op de deurpanelen, ofwel vrijwillig alle oudere voertuigen met het probleem kosteloos moeten repareren en ze moeten repareren met een door de dealer gecertificeerde methode (misschien de panelen uit elkaar halen en een nieuwe lijmformule aanbrengen).
Mijn auto is in november 2019 geproduceerd en als zodanig is er nog geen peeling. Maar hij staat buiten en ik verwacht dat het probleem binnen 2-3 jaar begint. Misschien kent iemand hier een ingenieur die bij de Brampton Assembly Plant werkt, of zou iemand een manier kunnen vinden om contact op te nemen met een ingenieur en dit probleem onder de aandacht te brengen? Het is duidelijk dat het aankaarten van deze problemen bij de Service Manager of Service Advisors van de dealer niet terechtkomt bij FCA Corporate of hun interieurontwerpers.
Afbeeldingen voor uw vermaak:

