Charger Forums banner
21 - 40 of 187 Posts
Chrysler radził sobie świetnie, gdy Daimler (Mercedes) przejął go w "fuzji równych" (nie!). Został osuszony, sprzedany firmie Venture Capital Cerebrus, która osuszyła go jeszcze bardziej, a następnie przejęty w upadłości przez Fiata. Chrysler jest dojna krową dla FCA i będzie nią również po fuzji PSA. Walter Chrysler przewraca się w grobie...właściwie mauzoleum. Widziałem to, można w nim zaparkować Imperiala!
 
Discussion starter · #22 ·
Zakładam, że ten problem występuje wcześniej w samochodach trzymanych na zewnątrz, ponieważ są one narażone na większe ciepło wewnątrz podczas parkowania.

Nadal czekam na pierwszy raport z 2019 roku, który zgłosi ten problem. Jeśli ktoś ma samochód z 2019 roku lub zna kogoś z 2019 rokiem, który ma ten problem, dajcie mi znać - jestem ciekaw. Wątpię, żeby coś zmienili, prawdopodobnie są po prostu za nowe, żeby to zrobić.
 
Zakładam, że ten problem występuje wcześniej w samochodach trzymanych na zewnątrz, ponieważ są one narażone na większe ciepło wewnątrz podczas parkowania.

Nadal czekam, aż pierwszy model z 2019 roku zgłosi ten problem. Jeśli ktoś ma model z 2019 roku lub zna kogoś z modelem z 2019 roku, który ma ten problem, dajcie mi znać - jestem ciekaw. Wątpię, żeby coś zmienili, pewnie są po prostu za nowe, żeby to zrobić.
Mam model z 2017 roku, który MÓGŁ spędzić łącznie 20 nocy od nowości poza garażem. Szyby zostały przyciemnione folią 3m odbijającą ciepło 3 dni po zakupie i jest czarny, więc STARAM się nie parkować go na słońcu. Mój zaczął się podnosić tej wiosny.

Po prostu nie siedziałem wystarczająco długo w miejscu, żeby je zszyć lub zabrać do warsztatu i je wymienić.

Jestem pewien, że ekspozycja na słońce tego nie powoduje, ale nie powiem też, że tego nie przyspiesza.

Wysłane z mojego moto z4 za pomocą Tapatalk
 
Witajcie wszyscy,

Zbieram skargi i zdjęcia dotyczące odklejających się paneli drzwiowych w Dodge Chargerach, a konkretnie w modelach z lat 2015-obecnie. Podczas gdy modele z lat 2011-2014 mają panele drzwiowe, które są wizualnie identyczne z modelami z lat 2015-obecnie, mam powody, by wierzyć, że użyto w nich lepszej jakości kleju - stąd mniej z nich odkleja się po cyklach cieplnych/dłuższym czasie. Rzadko widziałem kilka modeli z lat 2013-2014 z tym problemem, ale nie jest on powszechny.

Dodge wydaje się honorować gwarancję 3/36 000, gdy samochód jest zgłaszany z tym problemem, zazwyczaj wymieniając wszystkie dotknięte panele bezpłatnie. Jednak po wygaśnięciu tego okresu gwarancyjnego wymiana wszystkich 4 paneli drzwiowych kosztuje znaczną sumę pieniędzy. Wydaje się, że są świadomi tego problemu, ze względu na problem z dostawami samych paneli drzwiowych. Często są one wstrzymane w zamówieniach na ponad 6 miesięcy. Po prostu nie mogą ich wyprodukować wystarczająco dużo. Ile jeszcze hałasu trzeba narobić, aż ogłoszą akcję serwisową? Powinni albo zacząć produkować wszystkie nowe samochody od tej daty z lepszej jakości klejem/klejem na panelach drzwiowych, albo dobrowolnie naprawić wszystkie starsze pojazdy z tym problemem bezpłatnie i naprawić je metodą certyfikowaną przez dealera (być może rozbierając panele i nakładając nową formułę kleju).

Mój samochód został wyprodukowany w listopadzie 2019 roku i jako taki jeszcze się nie odkleja. Ale jest trzymany na zewnątrz i spodziewam się, że problem zacznie się w ciągu 2-3 lat. Może ktoś tutaj zna inżyniera, który pracuje w fabryce montażowej w Brampton, albo ktoś mógłby znaleźć sposób na skontaktowanie się z nim i zwrócenie uwagi na ten problem? Oczywiście zgłaszanie tych problemów do kierownika serwisu lub doradców serwisowych w salonie nie dociera do FCA Corporate ani do ich inżynierów projektowania wnętrz.

Zdjęcia dla rozrywki:

Image


Image
 
Czy ktoś może polecić najlepszy odcień, aby zminimalizować to w jak największym stopniu? Czy powinienem również lekko uchylić okna, aby wypuścić uwięzione ciepło? Mam co najmniej 1 rok (prawdopodobnie 2 lata) brutalnego lata w Teksasie, zanim przeprowadzę się do chłodniejszego Idaho. Naprawdę lubię te skórzane panele, więc muszę spróbować utrzymać je w idealnym stanie.
 
Czy ktoś może polecić najlepszy odcień, który pomoże zminimalizować to w jak największym stopniu? Czy powinienem również lekko uchylać okna, aby wypuścić trochę uwięzionego ciepła? Mam co najmniej 1 rok (prawdopodobnie 2 lata) brutalnego lata w Teksasie, zanim przeniosę się do chłodniejszego Idaho. Naprawdę lubię te skórzane panele, więc muszę spróbować utrzymać je w idealnym stanie.
Niestety, odcień tego nie zatrzymuje.
 
Widziałem to w samochodzie R/T R&T z 2016 roku, na który patrzyłem przed zakupem mojego z 2019 roku. Sprzedający dealer powiedział, że naprawią panele, nie wiedziałem o problemie i zmartwiło mnie, że być może zerwali panele, grzebiąc przy głośnikach lub jakichś dziwnych uszkodzeniach itp. Zarówno po stronie kierowcy, jak i pasażera panele bardzo się łuszczyły.
 
Stop? Nie. Zwolnij trochę, tak, przeczytałem. Pamiętaj, że w ogóle nie mam przyciemnianych szyb. Całkowicie przezroczyste okna. Równie dobrze może to być cholerna szklarnia!
Moje są przyciemniane od 3 dni po tym, jak kupiłem je nowe i już się podnoszą. 3 lata/24 tys. mil... przechowywane w garażu

Wysłane z mojego moto z4 za pomocą Tapatalk
 
Skórzane czy standardowe panele?
Moje podnoszą się przy oknie. Mam skórę/ Alcantara (czarny/ rubinowy czerwony). Panele wstawki są w porządku, to tylko u góry drzwi.

Gdyby nie opuszczenie szyb na torze w zeszłym tygodniu, nawet bym tego nie zauważył.

Wysłane z mojego moto z4 za pomocą Tapatalk
 
Przyniosłem swój samochód, zanim skończyło się 3/36, a dealer zbył mnie jako "normalne zużycie", trzeba czekać, aż będzie wystarczająco źle, w tym momencie wszystkie 4 panele się rozdzielały. Zrobiłem film pokazujący przebieg i dokumenty dealera na wypadek, gdyby Dodge w końcu naprawdę je naprawił. Powiedziałbym, że jeśli kupiłeś samochód nowy i przyniosłeś go do tego samego dealera i jesteś gotów uwolnić swoją wewnętrzną KAREN, możesz zostać naprawiony.
 
  • Like
Reactions: N8ECH
Mój 17-calowy Scat z przebiegiem 44 tys. mil zaczyna się po stronie pasażera po tym, jak tego lata zostawiłem otwarte okna na słońcu. Zdecydowanie bezpośrednie działanie promieni słonecznych spowodowało, że się zaczęło. Oczywiście FCA powinno było użyć czegoś bardziej odpowiedniego, aby wytrzymać działanie słońca na częściach pojazdu.
 
Discussion starter · #37 · (Edited)
Jeździłem kilkoma Chryslerami 300 w pracy, zazwyczaj starszymi samochodami z wymiany z różnych roczników. Panele drzwi są prawie identyczne jak w Chargerze, z wyjątkiem tego, że żaden z nich nigdy się nie odkleja. Zastanawiam się, co może być innego? To samo dotyczy Chargerów sprzed 2015 roku. Zmienili coś i chciałbym wiedzieć, co zmienili - wiedza ta może doprowadzić do rozwiązania.

Zastanawiam się również, co trzeba zrobić, aby FCA wydało biuletyn serwisowy - nie wezwanie do serwisu, ale autoryzowaną przez dealera naprawę w celu rozwiązania problemu bez konieczności wymiany całego panelu drzwi (co, szczerze mówiąc, jest stratą).
 
 
Panel drzwi po stronie pasażera w moim 14 RT również się rozpadł. Niezbyt zadowolony. Użyłem kleju Goop Door and Trim do naprawy z Amazon. Zdjąłem panel drzwi. Użyłem serii klocków i zacisków jako nacisku. Muszę pozwolić klejowi zastygnąć przez 48 godzin. Jak na razie wszystko dobrze.

Ponownie, gdy firmy samochodowe oczekują od dostawców części, że będą projektować i wytwarzać wysokiej jakości części, ryzykują otrzymanie wadliwej części, która psuje dobry samochód. Kiedy wielka trójka miała zintegrowane łańcuchy dostaw, mogli naprawiać błędy, ponieważ kontrolowali wszystko. Teraz już tego nie robią. FCA wybiera najniższą cenę, aby spełnić wymagania. FCA definiuje interfejsy, w tym przypadku do ramy drzwi i materiał, który ma być użyty na panelu drzwi. Sposób, w jaki producent części wytwarza tę rzecz, to jego sprawa. Ponieważ wszystkie te firmy samochodowe polegają na tych samych kilku dostawcach, aby wytwarzać te rzeczy, mają niewielki wpływ na utrzymanie jakości, ponieważ traktują ich jako oferentów o najniższej cenie, a nie jako długoterminowych partnerów w produkcji produktu.
 
21 - 40 of 187 Posts