AKTUALIZACJA:
Pozew zbiorowy został zainicjowany przez kilku właścicieli:
m.carcomplaints.com
Witajcie wszyscy,
Zbieram skargi i zdjęcia dotyczące odklejających się paneli drzwiowych w Dodge Chargerach, a konkretnie w modelach z lat 2015-obecnie. Chociaż modele z lat 2011-2014 mają panele drzwiowe, które są wizualnie identyczne z modelami z lat 2015-obecnie, mam powody, by wierzyć, że użyto w nich lepszej jakości kleju - stąd mniej z nich odkleja się po cyklach cieplnych/dłuższym czasie. Rzadko widziałem kilka modeli z lat 2013-2014 z tym problemem, ale nie jest to regułą.
Dodge wydaje się honorować gwarancję 3/36 000, gdy samochód jest zgłaszany z tym problemem, zwykle wymieniając wszystkie dotknięte panele bezpłatnie. Jednak po wygaśnięciu tego okresu gwarancyjnego wymiana wszystkich 4 paneli drzwiowych kosztuje znaczną sumę pieniędzy. Wydaje się, że są świadomi tego problemu, ze względu na problem z dostawami samych paneli drzwiowych. Często są one wstrzymane w zamówieniach przez ponad 6 miesięcy. Po prostu nie mogą ich wyprodukować wystarczająco dużo. Ile jeszcze hałasu trzeba narobić, zanim otworzą wezwanie do naprawy? Powinni albo zacząć produkować wszystkie nowe samochody od tej daty z lepszej jakości klejem/klejem na panelach drzwiowych, albo dobrowolnie naprawić wszystkie starsze pojazdy z tym problemem bezpłatnie i naprawić je metodą certyfikowaną przez dealera (być może rozbierając panele i nakładając nową formułę kleju).
Mój samochód został wyprodukowany w listopadzie 2019 roku i jako taki jeszcze się nie odkleja. Ale jest trzymany na zewnątrz i spodziewam się, że problem zacznie się w ciągu 2-3 lat. Być może ktoś tutaj zna inżyniera, który pracuje w fabryce montażowej w Brampton, lub ktoś mógłby znaleźć sposób na skontaktowanie się z nim i zwrócenie uwagi na ten problem? Oczywiście zgłaszanie tych problemów do kierownika serwisu lub doradców serwisowych w salonie nie dociera do FCA Corporate ani do ich inżynierów projektowania wnętrz.
Zdjęcia dla rozrywki:
Pozew zbiorowy został zainicjowany przez kilku właścicieli:
Chrysler 300 and Dodge Charger Door Panels Coming Off | CarComplaints.com
Chrysler 300 and Dodge Charger door panels are coming off and warping to the point a class action lawsuit alleges the automaker should pay the damages. The lawsuit includes all consumers who currently own or lease, or formerly owned or leased, 2014-2021 Chrysler 300, Dodge Charger or Dodge...

Witajcie wszyscy,
Zbieram skargi i zdjęcia dotyczące odklejających się paneli drzwiowych w Dodge Chargerach, a konkretnie w modelach z lat 2015-obecnie. Chociaż modele z lat 2011-2014 mają panele drzwiowe, które są wizualnie identyczne z modelami z lat 2015-obecnie, mam powody, by wierzyć, że użyto w nich lepszej jakości kleju - stąd mniej z nich odkleja się po cyklach cieplnych/dłuższym czasie. Rzadko widziałem kilka modeli z lat 2013-2014 z tym problemem, ale nie jest to regułą.
Dodge wydaje się honorować gwarancję 3/36 000, gdy samochód jest zgłaszany z tym problemem, zwykle wymieniając wszystkie dotknięte panele bezpłatnie. Jednak po wygaśnięciu tego okresu gwarancyjnego wymiana wszystkich 4 paneli drzwiowych kosztuje znaczną sumę pieniędzy. Wydaje się, że są świadomi tego problemu, ze względu na problem z dostawami samych paneli drzwiowych. Często są one wstrzymane w zamówieniach przez ponad 6 miesięcy. Po prostu nie mogą ich wyprodukować wystarczająco dużo. Ile jeszcze hałasu trzeba narobić, zanim otworzą wezwanie do naprawy? Powinni albo zacząć produkować wszystkie nowe samochody od tej daty z lepszej jakości klejem/klejem na panelach drzwiowych, albo dobrowolnie naprawić wszystkie starsze pojazdy z tym problemem bezpłatnie i naprawić je metodą certyfikowaną przez dealera (być może rozbierając panele i nakładając nową formułę kleju).
Mój samochód został wyprodukowany w listopadzie 2019 roku i jako taki jeszcze się nie odkleja. Ale jest trzymany na zewnątrz i spodziewam się, że problem zacznie się w ciągu 2-3 lat. Być może ktoś tutaj zna inżyniera, który pracuje w fabryce montażowej w Brampton, lub ktoś mógłby znaleźć sposób na skontaktowanie się z nim i zwrócenie uwagi na ten problem? Oczywiście zgłaszanie tych problemów do kierownika serwisu lub doradców serwisowych w salonie nie dociera do FCA Corporate ani do ich inżynierów projektowania wnętrz.
Zdjęcia dla rozrywki:

