Charger Forums banner

Czy ktoś bawi się kołami policyjnymi?

1 reading
6.7K views 22 replies 10 participants last post by  lerneraud  
#1 ·
Przeglądam to forum od dłuższego czasu, zwykle nie publikuję, ale mam pytanie. Czy ktoś bawi się innymi kolorami/wykończeniami na felgach policyjnych? Próbuję znaleźć zdjęcia malowanych wersji, kolor nadwozia, kontrastowy kolor itp. Samochód to 2014.5 Pursuit 5.7. Miał 48 000 mil, kiedy go odebraliśmy.

Zrobiłem to kilka tygodni temu, 18-calowe pierścienie ozdobne, kołpaki pursuit (nowe z zagranicy) i zestaw naklejek redline/fratzog. Zrobiłem trochę srebrnej farby do felg jako eksperyment i my (żona i ja) polubiliśmy klimat starej szkoły.

Celem jest znalezienie głównego koloru felgi, który nam się podoba, prawdopodobnie trochę ciemniejszego srebra, może dopasowanego do koloru nadwozia itp. Kiedy znajdziemy kolor, który najbardziej nam się podoba, pomalujemy je proszkowo.

Image


Pierwotnie miał osłony "street appearance group", których nigdy nie lubiłem.

To byliśmy my we wrześniu w Ely NV. Osłony były porysowane od zanieczyszczeń drogowych, co było oczywiste, gdy się do nich zbliżyłeś. Zrobiłem na nich dip/farbę, co je wygładziło, ale było trochę za ciemno.

Image


Image
 

Attachments

#2 ·
Bardzo miło!

Lubię jasne. Jedyne czarne felgi, które lubię, to Pursuit z chromowanymi nakładkami i to prawdopodobnie tylko ze względu na chrom.
Czarne felgi wyglądają dla mnie jak brudne felgi, gdy tylko oddalisz się od nich na jakąś odległość. Jadąc drogą wyglądają jak felgi zapylone pyłem hamulcowym. Jestem pewien, że jestem w mniejszości, ale wciąż nie rozumiem tego dreszczyku emocji.
 
#3 ·
O mój Boże, ludzie. LUDZIE.

Chciałem z wami porozmawiać! Próbowałem znaleźć was na Facebooku przez grupę Silver State, ale bezskutecznie! WIELKI FAN. Widziałem, że zajęliście drugie miejsce w Silver State i cholernie imponujące yo! Mam nadzieję dołączyć w przyszłym roku w 2024 roku i chciałbym porozmawiać z wami o waszych doświadczeniach i o tym, jak jeździł samochód!

Próbowałem ścigać się na Saltflats, ale po dwóch latach spłukiwania zmieniam pas. Spędziłem 2021 rok robiąc to.
Image

Z powrotem do tematu,

Podoba mi się to, co robicie ze srebrem. Chociaż myślę, że czerń wyglądałaby lepiej, choćby po to, by później ukryć kurz. Widziałem, jak wiele osób robi chromowane pierścienie wykończeniowe, nakładki ze starymi naklejkami. Można również tanio znaleźć nakładki z logo Dodge Ram.

Ale na czystym białym Pursuit ten złoty wygląd jest po prostu wspaniały i prawie zasugerowałbym znalezienie zestawu ładnych, mosiężnych kół do niego!

Ja sam skorzystałem z okazji, by uciec od ciężkich stalowych kół o szerokości 7,5 cala i zdobyć zestaw kół Heritage o szerokości 8 cali.
Image

Image
 
  • Like
Reactions: bhr9797
#6 ·
OMG Ludzie. LUDZIE.

Chciałem z wami pogadać! Próbowałem was znaleźć na Facebooku przez grupę Silver State, ale bezskutecznie! OGROMNY FAN. Widziałem, że zajęliście drugie miejsce w Silver State i cholernie imponujące! Mam nadzieję dołączyć w przyszłym roku w 2024 i chciałbym porozmawiać z wami o waszych doświadczeniach i jak jeździł samochód!

Próbowałem ścigać się na Saltflats, ale po dwóch latach wycofywania się zmieniam pas. Spędziłem 2021 robiąc to.
View attachment 319141
Z powrotem do tematu,

Podoba mi się to, co robisz ze srebrem. Chociaż myślę, że czerń wyglądałaby lepiej, choćby po to, by później ukryć kurz. Widziałem wielu ludzi robiących chromowane pierścienie, nakładki ze starymi naklejkami. Można też tanio znaleźć nakładki z logo Dodge Ram.

Ale w przypadku czystego białego Pursuit ten złoty wygląd jest po prostu wspaniały i po prostu sugerowałbym znalezienie zestawu ładnych mosiężnych kół do niego!

Ja sam skorzystałem z okazji, by uciec od ciężkich stalowych kół o szerokości 7,5 cala i zdobyć zestaw kół Heritage o szerokości 8 cali.

View attachment 319139

View attachment 319140
Dzięki za uznanie! Te koła Heritage to te, na które patrzyłem. Naprawdę dobrze wyglądają w Twoim Chargerze. Trochę martwię się przejściem na 20-calowe koło, ponieważ mój mózg jest okablowany w starym stylu i lubię trochę bocznej ściany, aby poprawić jakość jazdy. Zawieszenie Pursuit jest już sztywne, myślę, że byłoby to bardziej surowe na naszych kiepskich drogach, aby przejść na 20". Innym kołem, które lubię, są koła SRT 20x9" z lat 2010-2012. Takie jak te.

Image



Myślałem o spróbowaniu salt flats, ale dostaje się do WSZYSTKIEGO. Znam ludzi, którzy to robią, i widziałem wiele samochodów, i żadna ilość mycia ciśnieniowego nie usuwa tego wszystkiego. Znam ludzi, którzy prowadzili samochody uliczne, które znalazły się w podsufitce lata po wyścigach. Jedyny sposób, w jaki to robię, to jeśli znajdę inny samochód, którego nie przeszkadza mi oglądać, jak rdzewieje na śmierć. Może samochód Pursuit z przebiegiem, który możemy tanio zdobyć.

Ten zaczął życie z nami z przebiegiem zaledwie 48 000 mil. Konkretnie szukałem samochodu z niskim przebiegiem i znalazłem go po kilku miesiącach. Trudno znaleźć bez 100 tys. na nich.

Zajęliśmy 2. miejsce w maju w klasie 110, a następnie ponownie we wrześniu w klasie 120, więc tęsknię za pierwszym miejscem! Uruchomiliśmy tylko parę stoperów i notatek z trasy i mieliśmy dobre czasy, ale ludzie, którzy wygrywają, mają lepszy czas. Nie ma bonusu za ręczne mierzenie czasu, tylko ogólna nagroda za ręczne mierzenie czasu za wydarzenie, więc jeśli ktoś używa lepszego sprzętu do pomiaru czasu niż ty i może utrzymać lepszą wariancję, wygrywa. We wrześniu zaczęliśmy gonić naszą prędkość po zwężeniach, trochę oscylacji plus/minus. Zorientowaliśmy się, co robimy i wróciliśmy na właściwe tory, ale potrzebowaliśmy jeszcze mili, aby zrzucić wariancję na resztę drogi. Dopracowywałem to, kiedy zabrakło nam trasy wyścigu. Osiągnęliśmy wariancję 0,2 sekundy, ale gdybym miał jeszcze milę, bylibyśmy w strefie .0xx.

Ci faceci ścigali się w naszej klasie. Średnia 120 zaczyna być poważna, żadnych nowicjuszy w niej. Ci faceci byli faktycznie w naszym zespole!

Image


Samochody Pursuit naprawdę dobrze nadają się do zawodów, ponieważ mają już większą chłodnicę, chłodzenie oleju, chłodzenie skrzyni biegów, chłodzenie wspomagania kierownicy, a ECM to ECM o ciągłym cyklu pracy do 168 MPH. Większość jest ograniczona przez gminy, które je zamawiają do 150 MPH, ale jest w ECM dla 170 MPH w sposób ciągły. Oznacza to, że mogą uruchamiać wtryskiwacze i cewki przy wysokich cyklach pracy, do których ECM uliczny nie jest przystosowany. Zawieszenie ma 2 stopnie dodatniego pochylenia w przedniej części dla stabilności przy dużej prędkości, inną krzywą pochylenia z tyłu z tego samego powodu, a amortyzatory dobrze działają na stabilność. Tak, jest trochę sztywny do dojazdów do pracy, ale lubię to. Jest stabilny przy dużej prędkości i to się liczy.

Założyliśmy na niego Prochargera, więc mamy ponad 500 KM brutto do dyspozycji, a Procharger również dobrze się sprawdza. Nasze temperatury wlotu z chłodnicą międzystopniową wynoszą około 7-10 stopni powyżej otoczenia, nawet przy dużej prędkości. Widzieliśmy 135 MPH przez 10 ciągłych mil przed zwężeniami w naszym wysiłku związanym z oszczędzaniem czasu, aby pokonać zwężenia przy 95-100. Moja żona nie jest fanką bocznego gee. Konfiguracja Prochargera sprawia, że czuję się, jakbym prowadził wolnossący duży blok. Jest bardzo liniowy, co oznacza, że łatwo jest zwiększać i zmniejszać prędkość w małych krokach. Próba wprowadzenia małych korekt na ostatnich kilku milach pozwala mi na wprowadzenie korekt 1/2 MPH i 1 MPH, aby zbić lub dodać małe części sekundy.

Najlepsze jest to, że samochód jest nadal całkowitym samochodem ulicznym. Modyfikacje w nim nie szkodzą mu. Jechaliśmy nim w obie strony dwa razy do Ely, wzięliśmy udział w wyścigu, a potem wróciliśmy do domu. Osiąga 25+ MPG w obie strony. Cholera, przy średniej 110 MPH przez 122 mile, uzyskał 16,4 MPG (sprawdziliśmy). Następnie przy średniej 120 uzyskał 15,2 przez 90 mil.

Wymieniłem tylny nośnik na przełożenie 3,06 pod koniec lata. Zawieszenie jest przywrócone do standardowego Pursuit, z tulejami stabilizatora i końcówkami łączników z uretanu. Standardowy zestaw stabilizatora był dziwny. Nasz jest bardzo późny 2014, produkcja w połowie września 2014. Ma hamulce BR9, większy tylny drążek 22 mm, ale miał tylko przedni drążek 28 mm, gdzie większość specyfikacji, które mogę znaleźć, mówi, że miał być 22 tył/30 mm przód. Przeszedłem na drążek SRT 32 mm i to pomogło w zwężeniach. Jeździ naprawdę dobrze w ten sposób, zrównoważony i przewidywalny. Przeszedłem na opony 245/55R18, Geneneral G-Max AS-05, W rated (168 MPH). Chciałbym trochę więcej szerokości koła, 8-8,5", ale w tym momencie nie jest to konieczne.

W zeszłym roku brałem również udział w lokalnych wyścigach drag, serii wyzwań klubowych na Firebird Raceway na północ od Boise. Z przełożeniem 2,65 jechał 12,90 przy 109,75 MPH w rozsądnym powietrzu i jechał 12,99 przy 109 w naprawdę złym powietrzu pod koniec roku z przełożeniem 3,06 (98 stopni, 3000' wysokości z około 6800' gęstością). Zamierzam uruchomić go wiosną i zobaczyć, czy nie będzie jechał 12,70 przy około 112-113, tego właśnie oczekuję. Pamiętaj, że na poziomie morza jest to około 0,5 sekundy szybciej. Tutaj dobra R/T to 14,4 przy 96-97.

Jeździ na 91 oktanach, więc możemy go zatankować w dowolnym miejscu. Możemy odbyć nim podróż po całym kraju i nie wymaga specjalnego traktowania. Po prostu nie można go uruchomić na niskiej liczbie oktanowej. Melodia to melodia Prochargera, która jest bardzo dobra dla prowadzenia, ale prawdopodobnie pozostawia 25-30 KM na stole. Ale ma numer CARB EO i naklejkę dla niego i jest legalny w 50 stanach.

Myślę o próbie nieznacznego zwiększenia doładowania. Jest teraz "bezpieczny", ale myślę, że z dobrą melodią mogę dodać kolejne 0,75 psi i uzyskać ponad 500 rwhp, prawdopodobnie 465-470 teraz. Idąc po prędkości pułapki, robi przyzwoitą moc. Byliśmy w pułapce tam, gdzie byli faceci z modyfikowanymi 6.4 SRT, którzy jechali tylko z przełożeniem 2,65. Większość samochodów SRT była w pułapce 105-106, kiedy jechaliśmy 109,75. Zmodyfikowane SRT z wkręcanymi elementami jechały od 108 do 110. To byli wszyscy faceci z tylnym biegiem 3,09, z którymi jeździłem.

Używamy paska uprzęży AAD, który faktycznie dodaje trochę sztywności podwozia. Używamy również przednich i tylnych drążków rozpórek Mopar. Pomiędzy tymi trzema rzeczami jest to zauważalne.

Wczoraj dodałem trochę folii. Mizerne zdjęcia, ponieważ w warsztacie nie ma zbyt wiele miejsca, aby uzyskać dobry kąt, ale rozumiesz. Zrobiłem wzór R/T Scat Pack z 2013 roku, który Dodge zrobił na pokaz SEMA, aby pokazać swoje samochody Scat Pack z 2014 roku. Avery Dennison SW900 Satin Black. Podoba mi się, jak wyszło. Dobrze wygląda tylko z wargą R/T z przodu i repliką spoilera Hellcat z tyłu.

Image


Prawdopodobnie przyciemnimy trochę koła, trochę więcej antracytu w srebrnym, również przejdziemy na błyszczące wykończenie.

To jest pasek uprzęży. Wyjmujemy ukośne rozpórki, aby włożyć legowisko dla psa z tyłu dla naszego charta. Idzie z nami wszędzie do dnia wyścigu, kiedy wkładam rozpórki z powrotem.

Image


5-punktowe pasy są wymagane od średniej 115 MPH. Będziemy używać tego ustawienia w przyszłym roku. Planujemy ponownie 120 MPH wiosną, a następnie 125 średnio następnej jesieni. Następnej jesieni po wyścigu założymy co najmniej 4-punktowy pałąk, abyśmy mogli jeździć 130+ w 2025 roku. Moja żona powiedziała, że nie przeszkadza jej tak bardzo prędkość, ale nie lubi zakrętów. Powiedziała, że możemy jechać szybciej, ale nie chce jechać zwężeniami znacznie szybciej, więc będziemy musieli oszczędzać czas. Chciałbym, żebyśmy w końcu dostali się do klasy 150 MPH. Jest kilka osób prowadzących Chargera SRT 6.4 w tej klasie, które dobrze sobie radzą w każdym biegu. Stockowy silnik, ale pełne zawieszenie coilover.
 
#7 ·
Na pewno wypróbowałeś wiele kolorów. Osobiście wolę czarny, a chrom jest na drugim miejscu.
Jesteśmy po prostu zmęczeni czernią. Przez lata uruchomiliśmy kilka wersji i teraz zaczyna mi to wyglądać jak czarne dziury w kosmosie z odległości 50 stóp lub więcej. Zazwyczaj nie jestem fanem chromu, po prostu chciałem spróbować trochę oldschoolowego wyglądu. Dużo bardziej wolałbym pierścienie wykończeniowe ze stali nierdzewnej, ale żadnych nie znalazłem. Wiele lat temu byłem fanem malowanej stalowej felgi Mopar, wyglądu kołpaka.

Nadal nie wypróbowałem wystarczająco dużo kolorów, nadal nie znalazłem mojego ulubionego wyglądu. Ale będziemy się tego trzymać!
 
#5 ·
Myślę, że po prostu wykończyło mnie życie. Wydawało się, że to jedyna opcja, poza standardowym płaskim szarym/srebrnym przez większość mojego życia, a potem moje Harleye mnie wykończyły, próbując nadążyć za chromem.

Podoba mi się to, co tam zrobiłeś, wygląda dobrze!
 
#9 ·
Co dziwne, szukaliśmy w okolicy Tail of the Dragon nieruchomości na emeryturę! To ładna okolica, byliśmy tam już wcześniej i przynajmniej ceny nieruchomości pozostają w miarę rozsądne.

Wysłałem Ci PW jakiś czas temu, prawdopodobnie cross-post. Tylny drążek stabilizatora w naszym egzemplarzu to zdecydowanie 22 mm. To bardzo późny 2014 rok, więc wygląda na to, że dostał niektóre z nadchodzących części z 2015 roku, ale nie przedni drążek. Ale to łatwe do rozwiązania. Prowadzi się o wiele lepiej, niż można by się spodziewać po samochodzie o masie 4300 funtów. Chłodnica miała być "severe duty II" zgodnie z listą wyposażenia naszego egzemplarza, ale była cieńsza jak ta na Twoim zdjęciu. To również łatwo rozwiązać, zamawiając "severe duty" w stylu fabrycznym w dowolnym sklepie z częściami samochodowymi, ponieważ jest to większa chłodnica, z dwoma dużymi rdzeniami. Zrobiliśmy to od razu, nasza była lekko wgnieciona do góry pośrodku, więc od razu wymieniliśmy ją na grubszą. Chłodzenie nie stanowiło problemu.

Pałąk do pasów bezpieczeństwa nie jest całkowicie wkręcany, trzeba wywiercić otwory na środkowy tunel na dolnym mocowaniu i dwa pod siedzeniem. Jest długa rozpórka, która biegnie wzdłuż przedniej dolnej krawędzi siedzenia, która jest przykręcona na zewnątrz i w środku. Siedzenie dobrze ją ukrywa. Wszystko inne jest przykręcane, trzeba będzie zrezygnować z przesuwnych osłon mocowania górnego pasa bezpieczeństwa. Kiedy już pomalowaliśmy go proszkowo, wstawiliśmy pałąk za około 1100 $. Ale to tak dużo, jak będziesz potrzebować, zanim dodasz pałąk bezpieczeństwa. Jest dobry do klasy 125 w dywizji Grand Touring. W rzeczywistości nie jestem pewien, czy nie powinniśmy byli po prostu zdecydować się na pałąk i zabezpieczyć go na przyszłość. Po zobaczeniu jednego z innych Chargerów na dole, który jeździ w klasie 150, gdzie usunęli tylne siedzenie i umieścili dolną platformę, myślę, że mogliśmy to zrobić. Po prostu umieścić legowisko dla psa na platformie i zostawić pałąk na stałe. Prawdopodobnie zrobimy to przyszłej jesieni.

Moje przemyślenia na temat drążków stabilizatora. Kombinacja 22 mm/28 mm szybko skręca, ma lekką tendencję do nadsterowności w porównaniu do innych Chargerów, którymi jeździłem. To dobrze, aby trochę go popchnąć, ponieważ można poczuć, że tył się obróci, zamiast wypychać przód z zakrętu. ALE to nie jest typowa tendencja większości samochodów do podsterowności, którą można łatwo skorygować, zwalniając. To nie jest konfiguracja, którą polecam na otwartej drodze z dużą prędkością, lepiej nadaje się do szybkiego pokonywania zakrętów dużym samochodem z dobrym skrętem. Lubię lekką nadsterowność, mogę ją przewidzieć, ale nie wszyscy tak robią. Przechył nadwozia jest nieco większy niż w przypadku większego przedniego drążka stabilizatora. Mówię tu o prędkościach powyżej 100, a nie o typowych prędkościach drogowych. Drążek SRT 32 mm sprawia, że przy większych prędkościach jest neutralny z tylnym drążkiem 22 mm. Gdybym chciał auto-crossować ten stosunkowo duży samochód, zachowałbym konfigurację 22/28. Tylny drążek 20 mm jest prawdopodobnie dobrym dopasowaniem do przedniego 28 mm do normalnej i dynamicznej jazdy. Trochę większe przechyły nadwozia, ale prawdopodobnie tak neutralne jak konfiguracja 22/32. 22/32 tłumi nieco większe przechyły nadwozia przy dużej prędkości, ale daje poczucie stabilności. Na zakrętach na Dragonie myślę, że możesz spróbować kombinacji 22/28, ona skręci.
 
#10 ·
Co ciekawe, szukaliśmy w okolicy Tail of the Dragon nieruchomości na emeryturę! To ładna okolica, byliśmy tam już wcześniej i przynajmniej ceny nieruchomości pozostają w miarę rozsądne.

Wysłałem Ci PW jakiś czas temu, prawdopodobnie cross-posted. Tylny drążek w naszym samochodzie to zdecydowanie 22 mm. To naprawdę późny model z 2014 roku, więc wydaje się, że dostał kilka części z 2015 roku, ale nie przedni drążek. Ale to łatwe do rozwiązania. Prowadzi się o wiele lepiej, niż można by się spodziewać po samochodzie o wadze 4300 funtów. Chłodnica miała być "severe duty II" zgodnie z listą wyposażenia naszego samochodu, ale była cieńsza jak ta na Twoim zdjęciu. To również łatwe do rozwiązania, zamawiając styl severe duty z dowolnego sklepu z częściami samochodowymi, ponieważ jest to większa chłodnica, podwójne duże rdzenie. Zrobiliśmy to od razu, nasza była trochę wgnieciona do góry pośrodku, więc od razu wymieniliśmy ją na grubszą. Chłodzenie nie było problemem.

Drążek do uprzęży nie jest całkowicie wkręcany, trzeba wywiercić otwory na środkowym tunelu na dolnym mocowaniu i dwa pod siedzeniem. Jest długa rozpórka, która biegnie wzdłuż przedniej dolnej krawędzi siedzenia, która jest przykręcona na zewnątrz i pośrodku. Siedzenie dobrze ją ukrywa. Wszystko inne jest przykręcane, trzeba będzie zrezygnować z przesuwnych osłon mocowania górnego pasa bezpieczeństwa. Kiedy mieliśmy to malowane proszkowo, w drążek do uprzęży włożyliśmy około 1100 $. Ale to tyle, ile będziesz potrzebować, zanim dodasz pałąk. Jest dobry do klasy 125 w Grand Touring division. W rzeczywistości nie jestem pewien, czy nie powinniśmy byli po prostu zdecydować się na pałąk i zabezpieczyć go na przyszłość. Po zobaczeniu jednego z innych Chargerów, które jeżdżą w klasie 150, gdzie usunęli tylne siedzenie i wstawili dolną platformę, myślę, że mogliśmy to zrobić. Po prostu umieść legowisko dla psa na platformie i zostaw pałąk na stałe. Prawdopodobnie zrobimy to przyszłej jesieni.

Moje przemyślenia na temat stabilizatorów. Kombinacja 22 mm/28 mm szybko skręca, ma lekką tendencję do nadsterowności w porównaniu do innych Chargerów, którymi jeździłem. To dobrze, aby trochę go popchnąć, ponieważ można poczuć, że tył się obraca zamiast wypychać przód z zakrętu. ALE to nie jest typowa tendencja większości samochodów do podsterowności, którą można łatwo skorygować, zwalniając. To nie jest konfiguracja, którą polecałbym na otwartej drodze z dużą prędkością, lepiej nadaje się do szybkiego pokonywania zakrętów dużym samochodem z dobrym skrętem. Lubię lekką nadsterowność, mogę ją przewidzieć, ale nie wszyscy tak robią. Przechył nadwozia jest nieco większy niż w przypadku większego przedniego drążka. Mówię tu o prędkościach powyżej 100, a nie o typowych prędkościach na drodze. Drążek SRT 32 mm sprawia, że przy większych prędkościach jest neutralny z tylnym drążkiem 22 mm. Gdybym próbował auto-cross z tym stosunkowo dużym samochodem, zachowałbym konfigurację 22/28. Tylny drążek 20 mm jest prawdopodobnie dobrym dopasowaniem do przedniego 28 do normalnej i dynamicznej jazdy. Trochę większy przechył nadwozia, ale prawdopodobnie tak neutralny jak konfiguracja 22/32. 22/32 tłumi trochę większy przechył nadwozia przy dużej prędkości, ale wydaje się osadzony. Na zakrętach na Dragonie myślę, że możesz spróbować kombinacji 22/28, skręci.
Severe Duty II zawiera chłodnicę oleju i podwójne wentylatory, ale standardową chłodnicę, z tego co zrozumiałem. Chociaż sklepy z częściami wymieniają teraz grubsze chłodnice w zależności od roku/wykończenia.

Dziękuję za informacje na temat uprzęży. Szczerze mówiąc, prawdopodobnie nigdy nie będę potrzebował niczego więcej.

Na drogach takich jak Dragon samochód mocno podsterował w standardowej konfiguracji i z oponami 245/60R18. Uważam, że w większości było to spowodowane oponami 600TW, a nie niczym innym. Przejście na 255/45R20 bardzo pomogło, ale nadal będzie podsterował, chyba że naciskasz pedał gazu wystarczająco mocno, aby się wychylić.

Zainstalowałem przedni stabilizator Eibach 35 mm wraz z rozpórkami Mopar. W mieście podczas lekkiej jazdy mogę poczuć, że jest bardziej płaski, bardziej responsywny. Ale jeszcze nie wróciłem na Dragona, żeby zobaczyć, jak to działa.

Sprawdzę PW.
 
#11 ·
Ups. Miałem zamiar opublikować zdjęcie. To wyścig majowy, około 95 MPH na krętych zakrętach, które nazywają Narrows. Trochę przechyłu nadwozia, ale ma tendencję do ściskania na zewnątrz, nie podnosząc wnętrza.

Image


To był zestaw 22/28 bar, opony 225/60R18 General Gmax Justice W.

Fotograf zrobił zdjęcie z lotu ptaka gdzieś indziej na torze podczas wrześniowego wyścigu, więc nie ma porównania bok po boku dla przedniego drążka 32 mm.

Szczerze mówiąc, standardowy zestaw Pursuit to cholernie dobry punkt wyjścia do tych wyścigów na otwartej drodze. Poszedłem szerzej na oponach, zainstalowałem tuleje i łączniki stabilizatora z uretanu wraz z przednim drążkiem 32 mm na drugi wyścig, myśląc, że pojedziemy szybciej. Miałem rację, działało dobrze, ale mogłem po prostu zainstalować elementy uretanowe i ponownie spróbować 225. 245 AS-05 to bardziej lepka opona, bez wątpienia, działa lepiej ze wzrostem HP, wydaje się dokładnie osadzona w zwężeniach. Ale mogłem ponownie zrobić 225 i czuć się dobrze, po prostu moja żona lubi to, jak to teraz czuje!

Nie ma potrzeby stosowania 275 lub większych, poza uznaniem na ulicy, chyba że jeździsz tymi rzeczami w auto-crossie i potrzebujesz największej powierzchni styku, jaką możesz uzyskać, lepki 245 załatwia sprawę przy 140. Cholera, opony Pursuit o szerokości 225 są dobre do 168, po prostu nie będą tak dobrze wchodzić w zakręty z tą prędkością. Wyścigi drag potrzebują powierzchni styku do startu lub po prostu użyj lepkiej opony ulicznej i pozwól, aby kontrola trakcji działała. Nie mam problemu z wirowaniem kół na pasie. Jadę na tor, spuszczam powietrze do 27-28 psi i jadę.
 

Attachments

#12 ·
Ups. Miałem zamiar opublikować zdjęcie. To wyścig majowy, około 95 MPH w krętych zakrętach, które nazywają Narrows. Trochę przechyłu nadwozia, ale ma tendencję do ściskania na zewnątrz, podczas gdy wewnątrz się nie podnosi.

View attachment 319164

To była konfiguracja 22/28 bar, opony 225/60R18 General Gmax Justice W.

Fotograf zrobił zdjęcie z przelotu gdzieś indziej na torze podczas wrześniowego wyścigu, więc nie mam porównania side by side dla przedniego drążka 32 mm.

Szczerze mówiąc, standardowa konfiguracja Pursuit to cholernie dobry punkt wyjścia do tych wyścigów na otwartej drodze. Poszedłem szerzej na oponach, zainstalowałem tuleje i łączniki stabilizatora z uretanu wraz z przednim drążkiem 32 mm na drugi wyścig, myśląc, że będziemy jechać szybciej. Miałem rację, działało dobrze, ale mogłem po prostu zainstalować elementy uretanowe i ponownie wypróbować 225. 245 AS-05 to bardziej lepka opona, bez wątpienia, działa lepiej ze wzrostem HP, wydaje się dokładnie osadzona w zwężeniach. Ale mogłem ponownie zrobić 225 i czuć się dobrze, po prostu moja żona lubi to, jak to teraz wygląda!

Nie ma potrzeby stosowania 275 lub większych innych niż street cred, chyba że jeździsz tymi rzeczami w auto-cross i potrzebujesz największej powierzchni styku, jaką możesz uzyskać, lepki 245 załatwia sprawę przy 140. Cholera, opony Pursuit o szerokości 225 są dobre do 168, po prostu nie będą tak dobrze wchodzić w zakręty z tą prędkością. Wyścigi drag potrzebują powierzchni styku do startu lub po prostu użyj lepkiej opony ulicznej i pozwól, aby działała kontrola trakcji. Nie mam problemu z wirowaniem kół na pasie. Jadę na tor, spuszczam powietrze do 27-28 psi i jadę.
Fantastycznie!

Opona serii 245 była opcją dla Pursuitów w porównaniu do serii 225. Więc przeszedłem na nie, czując się bezpiecznie w kwestii problemów z szerokością kół.
 
#14 ·
Pierwszy raz, kiedy grałem, zrobiłem to i podszedłem do kierowcy pod odpowiednim kątem stożka, aby zminimalizować śmierć, rzeczy, których nauczyłem się w czasach, gdy byłem nastolatkiem w policji, ale wtedy mój oficer stoi po przeciwnej stronie lol tuż przed kierowcą..
Zły temat i wątek.
 
#16 ·
Na zimę używam 18-calowych felg OEM Charger "Ralleye" z 2010 roku, które były również sprzedawane w Lancia Themas i w katalogu części Mopar. Z pewnością rozumiem, co masz na myśli, mówiąc o dodatkowej ścianie bocznej... jazda jest tak płynna, ale mam też na nich miękkie opony zimowe (Michelin XIce Xi3). Nadal używam OEM Goodyears na moich standardowych felgach na cieplejszą pogodę.
 
#17 ·
Naprawdę podoba mi się wykończenie pierścieni i malowane felgi. Myślę, że trochę ciemniejsze wyglądałoby ładnie... Gdybyś miał samochód Granite jak mój, powiedziałbym, żebyś poszedł w Granite z chromowanymi listwami i środkami.

Na zimę używam 18-calowych felg OEM Charger "Ralleye" z około 2010 roku, które były również sprzedawane w Lancia Themas i w katalogu części Mopar. Z pewnością rozumiem, co masz na myśli, mówiąc o dodatkowej ścianie bocznej... jazda jest tak płynna, ale mam też na nich miękkie opony zimowe (Michelin XIce Xi3). Nadal używam OEM Goodyears na moich standardowych felgach na cieplejszą pogodę.

View attachment 319218
Podobają mi się te, rozważałem to jako opcję, ale nie mogę przekonać do nich żony.

Miałem Chargera '68 R/T Super Track Pack z wczesnych-środkowych lat 80., który miał stalowe felgi w kolorze nadwozia (15x6,5 przód, 15x8 tył) z małymi kołpakami z czerwonym paskiem i fratzogiem. 440 magnum, hemi 4-biegowa, Dana z 4.10 sure grip, bez klimatyzacji. Dlatego zrobiłem te kołpaki w ten sposób. Nie chcę jednak dopasowywać koloru tych felg do białego. Muszą być ciemniejsze, trochę węgla drzewnego w nich lub coś w tym stylu. Wolałbym mieć szczotkowane pierścienie wykończeniowe ze stali nierdzewnej, takie jak mój Challenger z 70 roku z 15x7 (naprawdę żałuję, że zatrzymałem ten samochód).

Od jakiegoś czasu interesuję się Moparami. Szczerze mówiąc, nowoczesne rzeczy przewyższają stare rzeczy. Posiadałem kilka oldschoolowych samochodów, GM, AMC, Mopar, kilka Fordów, a nowe rzeczy po prostu je miażdżą.
 
#19 ·
To jest właśnie to z tą platformą, to funkcjonalne rodzinne sedany w standardzie, z możliwościami samochodów o wysokich osiągach. Mają coś wspólnego z sedanami V8 Mercedesa i BMW, jeśli chodzi o możliwości, co nie jest zaskakujące, biorąc pod uwagę własność Mercedesa w czasie, gdy się pojawiły. DUŻO lepsze prowadzenie, sztywniejsze podwozie, dobre silniki i skrzynie biegów po pozbyciu się 3,5 l (naprawdę nie lubię tego silnika) i stosunkowo komfortowe możliwości podróżowania. Nie musisz rezygnować z codziennej jazdy swoim hot rod'em. Nawet nasz pies to akceptuje, to jej ulubiony samochód. W końcu zawęziliśmy flotę do 3 samochodów i vana z typowych 6, które zawsze mieliśmy.

Jeśli masz klasycznego hot roda, stwierdzasz, że w tym momencie musisz mieć co najmniej 2. Najlepiej oba jeżdżące, ale jeśli jeden nie jeździ, kradniesz z niego części, aby utrzymać drugi w ruchu. Nie możesz mieć tylko jednego i naprawdę z niego korzystać, nie musząc nic zamawiać, mieć czegoś w warsztacie, czegoś przebudowywać itp. Niczym niezwykłym jest posiadanie trzech, jednego do zabawy, jednego do jazdy czasami (próba renowacji) i jednego jako samochodu części. Mam kilku emerytowanych starszych przyjaciół, którzy spędzili mnóstwo czasu nad swoimi starymi samochodami i przejechali nimi może 500 mil w ciągu ostatnich kilku lat. Znam jednego, który moim zdaniem jest całkiem fajny (1972 AMC Matador 2-drzwiowy fastback, zgrabny sedan), który został odrestaurowany i miał silnik wkładany i wyjmowany z niego wielokrotnie z powodu problemów w warsztacie lub montażu. Prawie nie był używany i ma go już około 9 lat. Gdyby tylko włożył do niego hemi, naprawdę JEŹDZIŁBY tym cholernym samochodem. Wygląda bardzo podobnie, ale lekko dwutonowo pomalowali górę/dół, więc góra jest trochę ciemniejsza.

Image


Wyszliśmy ze starych rzeczy kilka lat temu, ponieważ odkryliśmy, że możemy po prostu mieć nowsze hot rody, które faktycznie mają działające ogrzewanie i klimatyzację, które MOGĄ FAKTYCZNIE JECHAĆ W PODRÓŻ. Ta ostatnia część kursywą, ponieważ nie podróżowało się setek mil w obie strony z żoną i psem w restomodzie wczesnych lat 70. Może jeśli jechałeś gdzieś sam na jakieś wydarzenie, ale nie z rodziną. Jeśli podróżowałeś, to na lub w przyczepie. Większość lokalnych facetów z Mopara, których znam, jeździ tam i z powrotem na tor wyścigowy lub wystawę samochodową, MOŻE, ale zwykle wożą je na przyczepie. Gdzie tu zabawa?
Przejechaliśmy 10 tys. mil tym samochodem w 12 miesięcy, 9 tys. z kompresorem. To fajne, dobrze się podróżuje, ma dobre zużycie paliwa, szczególnie w porównaniu ze starymi rzeczami, jest wygodne, żona lubi w nim jeździć, możemy razem się ścigać, pies to lubi itp. Jest szybszy i lepiej się prowadzi niż stare rzeczy. To całkowita frajda, żeby po raz kolejny jeździć 12 sekund na oponach ulicznych. Jest gotowy do jazdy w każdej chwili, nie muszę robić specjalnych przygotowań, montować specjalnych opon ani ładować i rozładowywać przyczepy. Jeżdżę nim na imprezy, potem jeżdżę na imprezie, a potem jadę do domu.
 
#20 ·
Dorastaliśmy z kombi AMC Matador... prawdopodobnie z 1978 roku... złoty z tylną kanapą. Tata miał złotego Darta 2-drzwiowego z czarnym winylowym dachem, a moja mama miała czerwonego Darta z 1961 roku... dorastałem również z wieloma okropnymi Moparami, takimi jak 81 Horizon, 92 Shadow... ale także z kilkoma wspaniałymi, jak 85 Caravan (i z 1991 roku) i 1994 Intrepid ES.
 
#21 ·
Świetny wątek, a koła wyglądają naprawdę dobrze w srebrnym kolorze. Podobają mi się pierścienie ozdobne, jestem fanem takich w moich chłodzonych powietrzem Volkswagenach.

Mieszkam tylko godzinę i kawałek od słonych równin. Byłem w Wendover w sierpniu i widziałem kilka pojazdów, które wymagałyby tygodni mycia, żeby zmyć z nich sól, to znaczy, że była tam absolutnie nałożona warstwa soli.

Przy okazji, czy ktoś byłby tak miły i pokazał mi nakrętki do małych chromowanych kołpaków policyjnych?
 
#22 ·
Świetny wątek, a koła wyglądają naprawdę dobrze w srebrnym kolorze. Podobają mi się pierścienie ozdobne, jestem ich fanem w moich chłodzonych powietrzem Volkswagenach.

Mieszkam tylko godzinę drogi od słonych równin. Byłem w Wendover w sierpniu i widziałem kilka pojazdów, które wymagałyby tygodni mycia, aby zmyć sól, to znaczy, że była tam absolutnie nałożona.

Przy okazji, czy ktoś byłby tak miły i pokazał mi nakrętki kół potrzebne do małych chromowanych kołpaków policyjnych?
Dorman 611-779. Dostałem je z Amazon, 2 zestawy po 10 sztuk. 15,28 $ za pudełko.

 
#23 ·
Przeglądam tu od dłuższego czasu, zwykle nie publikuję, ale miałem pytanie. Czy ktoś bawi się innymi kolorami/wykończeniami na felgach policyjnych? Próbuję znaleźć zdjęcia malowanych wersji, koloru nadwozia, kontrastowego koloru itp. Samochód to 2014.5 Pursuit 5.7. Miał 48 000, kiedy go odebraliśmy.

Właśnie zrobiłem to kilka tygodni temu, pierścienie ozdobne 18", kołpaki pursuit (nowe z zagranicy) i zestaw naklejek redline/fratzog. Zrobiłem trochę srebrnej farby do kół jako eksperyment i my (żona i ja) polubiliśmy klimat starej szkoły.

Celem jest znalezienie głównego koloru felg, który nam się podoba, prawdopodobnie trochę ciemniejszego srebra, może dopasowanie koloru nadwozia itp. Kiedy znajdziemy kolor, który najbardziej nam się podoba, pomalujemy je proszkowo.

View attachment 319133

Pierwotnie miał osłony "street appearance group", których nigdy nie lubiłem.

To byliśmy my we wrześniu w Ely NV. Osłony były porysowane od zanieczyszczeń drogowych, co było oczywiste, gdy się do nich zbliżyłeś. Zrobiłem na nich dip/farbę, która je wygładziła, ale było trochę za ciemno.

View attachment 319134

View attachment 319135
Fajnie!!!!!!! Gdzie kupiłeś pierścienie ozdobne i ten czarny przedni zderzak? Czy jest to guma czy twardy plastik? Dzięki, Randy