Heeft u naar gebruikte Mercedes-superchargers gekeken, en ik denk dat VW Corrado ze ook op een gegeven moment had (hoewel niet in roots-stijl, het is een soort vreemd spiraalvormig ding). Ze kunnen goedkoop(er) zijn en van een enigszins correct formaat voor uw motor.
Over de druk, ik zou uw motor niet meer dan 5, misschien 6 psi boosten. Hoger gaan dan 8 psi op een NA-motor leidt zeer snel tot problemen, tenzij u vrijwel alles in de motor vervangt. Zuigers, drijfstangen en lagers zijn simpelweg niet gebouwd voor dat soort misbruik.
En over de wettigheid, vreemd genoeg kunnen we hier in Finland motoren met supercharger uitrusten zolang de vermogensverhoging binnen bepaalde grenzen blijft en de emissies blijven zoals ze waren. Ik zou een supercharger op mijn 3.6l V6 Wrangler kunnen zetten, er 450 pk uit kunnen pompen en er toch legaal mee kunnen rijden. Ik ben er zeker van dat uw land verenigingen voor race-/performance-auto-enthousiastelingen heeft die u hierbij zullen helpen.
P.S. Ik ben het er helemaal mee eens dat dit een goede plek is om deze vraag te stellen. Dit is de "gedwongen inductie"-thread, en hoewel we op het Charger-forum zitten, zijn zaken die betrekking hebben op gedwongen inductie meestal universeel.